„Žvėriena mums pasirodė itin išskirtinis produktas, kurios, deja, Lietuvoje labai trūksta. Žmonės, kurie savo artimųjų ar draugų rate turi medžiotojų, gali mėgautis žvėrienos gaminiais, tačiau kitiems įsigyti kokybiškos, sertifikuotos žvėrienos Lietuvoje tampa šiokiu tokiu iššūkiu“, – sako S. Minalgienė.
Ji pasakoja, kad pagrindinis „Žvėriena.eu“ tikslas – suteikti žmonėms, platų kokybiškos, Lietuvoje užaugintos ir sertifikuotos žvėrienos pasirinkimą
„Esame tikriausiai vieninteliai Lietuvoje siūlantys įsigyti šviežios elnienos, briedienos, stirnienos, kulinarijos gaminių su elniena bei vytintos žvėrienos produkcijos vienoje parduotuvėje. Taip pat prekiaujame ilgo virimo elnienos ar danielių kaulų sultiniais, prieskoniais, konservais. Esame atidžiai atsirinkę patikimus ir geriausius gamintojus ir norime savo klientams pasiūlyti įvairių, dar neragautų skonių, kad kiekvienas atrastų tai, kas jam labiausiai patinka“, – sako verslininkė.
Pirkėjai, išbandę žvėrienos produktų, sugrįžta dar kartą
Pasak S. Minalgienės, „Žvėriena.eu“ – jaunas šeimos verslas, todėl visais procesais tenka rūpintis patiems – nuo kokybiškos žaliavos paieškų iki siuntų pakavimo.
„Suduriame su įvairiais iššūkiais – kartais būna sudėtinga gauti žaliavos, todėl vis svarstome apie idėją pradėti auginti elnius. Taip pat, mums itin svarbu klientams pasiūlyti aukščiausios kokybės produktą. Pavyzdžiui, mūsų asortimente esančiose elnienos dešrelių sudėtyje – net 96 proc. elnienos“, – tvirtina S. Minalgienė.
Ji priduria, kad sudominti lietuvius žvėrienos produktais – gana sudėtinga. Tai lemia dvi pagrindinės priežastys – elniena vis dar nėra populiarus pasirinkimas bei aukštesnė, nei kitos, lietuviams įprastos mėsos, kaina.
„Nors pritraukti naujus klientus nėra lengva, visgi, pastebime, kad vieną kartą mūsų el. parduotuvėje apsipirkęs žmogus sugrįžta ir jo prekių krepšelis tampa didesniu. Sugrįžtantis klientas mums yra tikras laimėjimas – reiškia viską darome teisingai. Be to, matome, kad vis daugėja žmonių, kurie renkasi sveikesnio maisto alternatyvą – jiems yra svarbu ne tik, kur produktas yra pagamintas, jo kokybė, bet ir maistinė vertė“, – pasakoja S. Minalgienė.
Užsakymų pristatymu nereikia rūpintis patiems
Pasak S. Minalgienės, vienas didžiausių iššūkių – logistikos kausimas. Norint, kad klientai produkcijos galėtų įsigyti internetu, svarbu užtikrinti, kad gaminiai pirkėjus pasiektų greitai ir išliktų švieži.
„Nuolat ieškome sprendimų, kaip optimizuoti mūsų verslo procesus – svarstėme apie galimybę, užsakymus klientams išvežioti patiems. Visgi, mūsų produkcijos pervežimui reikia specialių sąlygų – tinkamos temperatūros palaikymo, specialių talpų, o tai padidintų logistikos kaštus. Todėl pradėjome ieškoti sprendimų, kaip užtikrinti, kad mėsos gaminiai atkeliautų greitai ir efektyviai“, – tvirtina verslininkė.
Pradėjus ieškoti sprendimų, kaip užtikrinti, kad mėsos gaminiai visoje Lietuvoje atkeliautų greitai ir efektyviai, verslininkai pasirinko „DPD Fresh“ paslaugą, kuri užtikrina tinkamas gabenimo sąlygas.
„DPD Fresh“ naudojamės nuo pat mūsų verslo gyvavimo pradžios – net neabejojame, kad ši paslauga prisideda prie pardavimų augimo. Mums nereikia papildomai investuoti nei laiko, nei įsigyti specialaus transporto, tad šiuos resursus galime skirti produktų kokybei bei įvairovei“ – sako S. Minalgienė.