„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2014 05 06

7 gero darbuotojo savybės. Kokiomis pasižymite jūs?

Konkursai į geidžiamiausias darbo vietas yra išties intensyvūs. Nenuostabu, kad kiekvienas darbo ieškantis žmogus svajoja sužinoti slaptąją sėkmės formulę, kuri padėtų į savo pusę palenkti geidžiamiausių darbdavių širdis.
Darbuotojas
Darbuotojas / „Shuterstock“ nuotr.
Temos: 2 Darbdavys Darbas

Tokia formulė iš tiesų egzistuoja ir ji nėra tokia jau sunki ar sudėtinga, tai tik keletas itin vertinamų būdo savybių, kuriomis pasižymėdamas žmogus be jokio vargo galėtų gauti taip trokštamą darbą ir net nesvarbu, kokios srities darbas tai yra, mat šios savybės yra universalios. Pateikiame tinklalapyje lifespan.com išvardytas septynias gero darbuotojo savybes.

Stiprūs bendravimo įgūdžiai

Kiekvienas darbdavys iš savo darbuotojų tikisi efektyvios komunikacijos, taigi ir gerų bendravimo įgūdžių. Žmonės, kurie moka suprantamai, paprastai ir aiškiai reikšti savo mintis, be jokios abejonės, turės didesnį svertą už tuos, kurie nemoka aiškiai kalbėti. Šiuo atveju svarbu ne tik žodiniai gebėjimai, bet ir raštingumas, privalote mokėti aiškiai ir drąsiai kalbėti ne tik su savo bendradarbiais, bet ir su savo viršininku.

Protas ir sumanumas

Be jokios abejonės, būtent protas ir išsilavinimas yra pagrindinės gero darbuotojo savybės. Tyrimai atskleidė, kad protas ir išsilavinimas gerokai lemia ir darbuotojo produktyvumą. Svarbu čia ne tik tai, ar turite aukštą intelekto koeficientą, bet ir tai, kaip mokate susitvarkyti su sunkiomis užduotimis, kaip mokate planuoti savo laiką ir ar efektyviai jį išnaudojate. Sumanus darbuotojas turi žinoti praktišką būdą, kaip susitvarkyti su kasdienėmis darbe iškylančiomis problemomis.

123rf.com nuotr./Pokalbis dėl darbo
123rf.com nuotr./Pokalbis dėl darbo

Jeigu kandidatuojate į norimą poziciją, per darbo pokalbį savo sumanumą ir išsilavinimą pademonstruosite užduodami su darboviete susijusius klausimus. Darbo pokalbio metu parodytas smalsumas, aiškūs ir tikslūs klausimai tikrai padės sužavėti darbdavį.

Integralumas

Darbo rinkoje ši savybė yra nepaprastai stipriai vertinama, kadangi išties nėra daug žmonių, kurie ja pasižymėtų. Paprastai kalbant, integralus žmogus turėtų mokėti tobulai suderinti savo nuostatas, emocijas, įsitikinimus, tikėjimą ir mąstymą, negana to jis turėtų būti atviras tiek sau, tiek savo darbdaviams ir mokantis integruotis į bet kokį kolektyvą.

Lyderystė

Kiekvienai net ir ne itin stambiai organizacija reikia lyderio, kuris nebijotų imtis iniciatyvos ir efektyviai stumtų į priekį tiek savo komandą, tiek visą organizaciją. Lyderystės savybėmis pasižymintis žmogus neturėtų bijoti imtis atsakomybės ir atsakyti už savo rezultatus, jis niekuomet neišsisukinėja nuo atsakomybės ir mielai priima visus skiriamus iššūkius, nes vien dėl jų lyderiai ir gyvena, tai jiems suteikia profesinio azarto. Sakoma, lyderiu ne tampama, o gimstama, vis dėlto tai priklauso nuo požiūrio. Kiekvieną savybę, taigi ir lyderystę, įdėjus kiek pastangų, galima išsiugdyti...

Atsakomybė

Daugelis darbuotojų mano, kad jiems užtenka atlikti dienos darbus, kad pateisintų savo darbo vietą, tačiau įmonės kur kas labiau vertina darbuotojus, kurie nesikrato pasėdėti ir viršvalandžių ar kartais padirbti ir savaitgaliais vien tam, kad darbas būtų atliktas ne greitai ir atmestinai, o kruopščiai ir gerai. Tokie darbuotojai žiūri ne į darbo valandas, o į darbo rezultatus ir jaučia atsakomybę už kiekvieną savo atliktą darbą.

Stiprūs planavimo ir organizaciniai sugebėjimai

Yra tikimybė, kad darbe jums gali tekti susidoroti su daugiau nei viena užduotimi vienu metu. Tokiu atveju teks išmokti organizuoti savo laiką ir tiksliai susiplanuoti projektą, kad spėtumėte viską užbaigti reikiamu metu. Organizaciniai sugebėjimai lemia ir produktyvumą, kurį darbdaviai išties labai vertina.

Pasitikėjimas savimi

Paskutinė, tačiau tikrai ne pati menkiausia gero darbuotojo savybė – pasitikėjimas savimi. Ji yra vertinama praktiškai visose gyvenimo srityse. Juk jei pats pakankamai nepasitikite savo sugebėjimais ir įgūdžiais, aplinkiniai ar juolab darbdaviai taip pat tuo nepatikės! Pasitikėjimas savimi darbdaviui garantuos, kad mokėsite didinti savo komandos produktyvumą, galėsite būti geras lyderis ir mokėsite susitvarkyti net ir sunkiausiose darbo situacijose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs