Ruošiasi Kalėdoms
Remiantis elektroninės parduotuvės „Rimi.lt“ duomenimis, kelias pastarąsias savaites produktų pardavimai auga. Tarp virtualiuose pirkinių krepšeliuose dažniausiai atsiduriančių produktų – saulėgrąžų aliejus, sviestas, lašiša, advento kalendoriai, persimonai, „LEGO“ konstruktoriai ir kitos prekės. Anot „Rimi Lietuva“ elektroninės prekybos vadovės, populiarėja ir prekių užsakymas į biurą, kai įsigyjami produktai kolektyvo šventei ar taupomas laikas apsipirkimui namų reikmėms.
„Pastebime, kad žmonės jau ruošiasi šventėms, kaupia atsargas kepiniams ir kitiems patiekalams. Norėdami sumažinti išlaidas, pirkėjai protingai naudojasi akcijomis, gerai planuoja pirkinius, o taip išvengia ne tik maisto, bet ir pinigų švaistymo, sutaupo laiko. Populiarėja ir privačios etiketės produktai – spalį atlikto tyrimo duomenimis, 38 proc. apklaustųjų per artimiausius 3 mėnesius planuoja išbandyti privačių prekės ženklų produktus. Augančius šių prekių pardavimus pastebime jau kurį laiką – šiuo metu kas ketvirtas mūsų parduotuvėse perkamas produktas yra „Rimi“ privataus prekės ženklo prekė. Tai leidžia pirkėjams sutaupyti pinigų nedarant kompromiso maisto produktų kokybei“, – sako M.Petraševičienė.
Pasak ekspertės, kurjeriai jau supakuoja dešimtis kalėdinių nykštukų, puansetijų, net ir tokią šios žiemos naujieną kaip sniego gniūžčių gaminimo įtaisai. „Akivaizdu, kad pastaruoju metu ypač jaučiamas pasiruošimas Kalėdoms – pirkinių krepšiuose vis dažniau atsiduria žaislai, knygos, papuošimai“, – priduria ji.
Naujovė – žaibiškas pristatymas
Nuo šiol Kalėdoms besiruošiantys „Rimi“ pirkėjai galės internetu užsakytas prekes gauti ne tik per įprastą „Rimi.lt“ prekių pristatymo paslaugą. Prekybos tinklas pradėjo partnerystę su maisto išvežiojimo paslaugas tiekiančiu „Wolt“, kuris siūlys užsakytas prekes gauti greičiau.
„Prekybos tinklas „Rimi“ nuolat auga ne tik savo fizinių parduotuvių skaičiumi, bet ir plėsdamas elektroninę parduotuvę „Rimi.lt“. Intensyviai ją vystome didindami aptarnaujamą teritoriją, įvesdami nemokamo pristatymo paslaugą užsisakiusiems produktų už 35 eurus ir daugiau, o taip pat mažindami prekių pristatymo laiką. Matome, kad mūsų pirkėjai mėgsta greitąjį prekių atsiėmimą, tad siūlome naujovę – greitojo pristatymo į namus galimybes. Jas ir suteiks Baltijos šalių mastu plėtojama „Rimi“ bei „Wolt“ partnerystė“, – sako M.Petraševičienė.
Jos teigimu, įprastai prekes į namus pristatyti užtrunka iki 3 valandų, o nuo šiol su „Wolt Drive“ pirkinius klientai galės gauti per trumpiau nei valandą: „Apsilankę el. parduotuvėje ir pasirinkę prekių pristatymą į namus, klientai prie galimų pristatymo laikų matys greitojo pristatymo su „Wolt“ ženklelį. Pasirinkę šį variantą pirkėjai galės toliau sekti užsakymo vykdymą.“
Pasak „Wolt“ Baltijos šalių pardavimų vadovo Manto Lomsargio, „Wolt“ pirkėjams nuo šiol galės pasiūlyti greičiausią prekių pristatymą iki pat namų durų. „Tai leis verslams geriau išnaudoti el. prekybos kanalą, kurio svarba ir toliau tik didėja. Tikime, kad momentinis prekių pristatymas yra el. prekybos ateitis, į kurią „Rimi“ žengia“, – sako M.Lomsargis.
Šiuo metu „Wolt Drive“ greitojo prekių pristatymo sprendimu jau gali pasinaudoti el. parduotuvės „Rimi.lt“ pirkėjai Vilniuje ir Kaune, o netrukus tokią galimybę turės ir prekybos tinklo klientai Kaune bei Šiauliuose.
Elektroninės prekybos platforma „Rimi.lt“ startavo 2020 m. pradžioje. Anksčiau nei planuota platforma pradėjo veikti dėl pandemijos išaugus maisto prekių į namus pristatymo paklausai. Šiuo metu „Rimi.lt“ jau veikia Vilniuje, Kaune, Šiauliuose, Klaipėdoje, Palangoje ir Trakuose.