2014 07 14

Dainininkė stojo į kovą su „patobulinto“ grožio virusu

Dvejopi standartai vyrauja daugelyje sričių: medijų suformuotas moters grožio etalonas, atrodo, pradeda erzinti net ir pačios spaudos išliaupsintas gražuoles.
Moteris prieš ir po makiažo
Moteris prieš ir po makiažo / Fotolia nuotr.

Argi jums neatsibodo matyti žvaigždžių nuotraukas, kuriose jos vaizduojamos it tobulos glamūrinės deivės be menkiausio priekaišto? Tačiau realybė dažnai yra kitokia, kadangi tos moterys labai dažnai atrodo lygiai taip pat, kaip ir bet kuri statistinė moteriškosios lyties atstovė, tačiau visuomenėje kažkodėl demonstruojamas stilistų ir makiažio specialistų sukurtas produktas. Dažnai nukritus stebuklingam tokio tiesioginio ir netiesioginio Photoshop‘o šydui, matome tai, kas yra tikra ir realu. 

Juokinga, kai žmones baisisi moterų be makiažo veidais, tarsi jos turėtų amžinai gundyti katės akimis ar putliomis raudonomis lūpomis. Negi buvimas tokiai, kokia esi iš tikrųjų, prilygsta kažin kokiai nuodėmei?

Štai dainininkė, dainų kūrėja, „Grammy“ laimėtoja Colbie Caillat (29 m.), savo naujame dainos „Try“ klipe ragina pagaliau nusimesti visas kaukes. Jame vaizduojamos įvairaus amžiaus, rasės, odos, plaukų spalvos, ūgio, svorio ir kitais skirtumais pasižyminčios moterys. Iš pradžių jos švyti tobulais veidais, tačiau vėliau makiažas dingsta, ir prieš jus stovi tokios pačios tobulos, tik kitokios – atviresnės, savimi pasitikinčios moterys. 

Colbie Callat dainą „Try“ sukūrė prieš metus, kai jautėsi tiesiog išsunkta nuo visuomenės spaudimo atrodyti lyg tobulos moters paveikslėlis. Iš pradžių klipe jos veidą puošia makiažo sluoksnis, priklijuotos blakstienos, pridėtiniai plaukai, tačiau dainos pabaigoje vietoj spindinčios prabangos dainininkė atskleidžia kitą moteriškumo pusę. 

Tiesiog paprasta – tu neturi stengtis atrodyti kažkuo kitu nei kad esi iš tikrųjų. Mes pritariame! Kodėl turime iš pradžių patikti kitiems, o ne sau? Kodėl paimami garsenybių fiziniai duomenys kaip molis, ir svetimomis rankomis nulipdoma iš to molio tai, ko neva reikia visuomenei? Kam visa tai?

VIDEO: Colbie Caillat daina „Try“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis