2020 07 20

„Deals on Wheels“: 5 patarimai, kurie padės nesuklysti perkant naują automobilį

Naujo automobilio pirkimas gali būti visai nesudėtingas procesas, jei turite pakankamai žinių ir pasikliaujate šios srities profesionalais. Šiandien „Deals On Wheels“ komanda dalija jums patarimus.
Automobilis
Automobilis / Zakaria Zayane nuotr./ Unsplash nuotr.

Patarimai, padėsiantys išsirinkti naują automobilį:

1. Vienas pagrindinių klausimų, kurį sau reikia atsakyti renkantis naują automobilį: kuo dabartinis automobilis manęs netenkina ir kokio tipo automobilio man reikia?

Gal trūksta galingumo ar vietos, o gal norėtųsi geresnės garso izoliacijos? Jeigu visai neturėjote automobilio, turite susidėlioti svarbiausius prioritetus – bagažinės dydis, pravažumas, sėdėjimo aukštis, vieta ant galinės sėdynės ir t. t. Pagal tai galėsite nuspręsti, ar tinkamiausias variantas yra SUV, ar sedanas, o gal universalas ar hečbekas.

2. Į kokius automobilių prekės ženklus reikia žiūrėti? Neturėkite išankstinio nusistatymo. Jeigu „nesisukate“ naujų automobilių versle, jūsų per ilgą laiką susiformavusi nuomonė gali gerokai nebeatitikti dabartinės realybės ir tendencijų. Venkite automobilių gamintojų, kurių automobiliai itin smarkiai nuvertėja – dėl šios priežasties pigesnis automobilių prekės ženklas gali būti tik apgaulinga iliuzija.

Žmogaus prigimtis yra norėti visko ir stengtis bet kokia kaina tai pasiekti.

Taip pat reiktų atsižvelgti į automobilio patikimumo rodiklius. Pavyzdžiui, į Vokietijos techninių apžiūrų organizacijos (TUV) renkamą statistiką ar žurnalistų atliekamus ilgalaikius automobilių eksploatavimo testus. Nors naujo automobilio problemas sprendžia garantija, bet naudotis pakaitiniais automobiliais ir gaišti savo laiką tikrai nekoks malonumas.

3. Pirkti grynais ar lizingu? Ar tikrai visas kauptas santaupas norite palikti „ant daikto“ su keturiais ratais ir vairu? O jei santaupų prireiks nenumatytam atvejui? Kas tada? Parduoti automobilį ir prarasti daug pinigų? Dažnu atveju geriausias būdas pirkti automobilį yra lizingas su likutine verte. Kodėl?

Visų pirma, tai itin sumažina lizingo mėnesines įmokas. Taip pat lizingo laikotarpiu ir lizingo pabaigoje turite daug opcijų, kaip pasielgti (priklausomai nuo savo finansinės situacijos ar rinkos niuansų). Tik nepamirškite, kad turite aiškiai apsibrėžti savo biudžetą.

Žmogaus prigimtis yra norėti visko ir stengtis bet kokia kaina tai pasiekti. Turite būti griežti sau ir stengtis neperlipti savo biudžeto, kad ilgainiui tai netaptų finansine našta.

4. Mechaninė greičių dėžė ar automatinė? Mechaninė greičių dėžė asmeninės paskirties automobiliuose baigia „numirti“. Per drąsus teiginys? Spręsti jums. Dalis benzingalvių mielai rinksis mechaninę pavarų dėžę vien dėl jausmo, kad automobilį visiškai valdai pats. Tačiau tokie automobiliai dažnai būna skirti smagiems savaitgaliniams pasivažinėjimams, o ne miesto spūstims. Kita dalis, vis dar besirenkanti naujus automobilius su mechanine pavarų dėže, tai įmonės, kurioms reikia pigiausių „darbinių“ arklių.

Visais kitais atvejais reikėtų rinktis automobilį su automatine pavarų dėže. Sankabos minkymas atima nemažai važiavimo komforto ir neigiamai veikia jūsų sąnarius. Negana to, stovint spūstyje jūsų nervų ląstelės tiesiog dega, dėl nuolatinio pedalo minkymo.

Kuro sąnaudos? Kalbant apie ekonomiškesnius variklius, skirtumas yra pernelyg mažas, kad galėtų daryti įtaką pasirinkimui. Ir pagrindinis argumentas renkantis automatinę greičių dėžę – norėdami parduoti automobilį po 5 metų, variantą su mechanine greičių dėže likviduosite itin sunkiai.

5. Kokią kuro rūšį pasirinkti? Kalbant apie asmeninės paskirties transportą, dyzelinu varomų variklių eros pabaiga jau artėja. Bet kada tai nutiks, dar anksti prognozuoti. Jei nuvažiuojate bent 35 000 km per metus, dyzelinis variklis vis dar gali būti ekonomiškai naudingesnis jūsų namų ūkiui.

Ar elektra yra ateitis? Tikrai taip.

Tik nepamirškite, kad nauji dyzeliniai automobiliai yra aprūpinti įvairiomis taršą mažinančiomis sistemomis, dėl ko automobiliui reikia daugiau priežiūros ir didėja eksploatavimo kaštai.

Ar elektra yra ateitis? Tikrai taip. Šiokios tokios valstybės paramos jau sulaukėme, bet didesnio proveržio sulauktume, jei gamintojams pavyktų atpiginti elektromobilių gamybos kaštus. Nors įkrovimo stotelių kiekis ir automobilių baterijų talpa vis auga, bet, žvelgiant iš kitos pusės, jau susiduriame su įkrovimo stotelių galios trūkumo problema – net ir galėdami naują elektromobilį įkrauti, sakykim, per valandą, beveik neturime kur to padaryti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų