Šiandien apžvelgsime brangius ir, svarbiausia, greitus automobilius. Pradėkime nuo gamintojo, kurį galima pamatyti gatvėse. Paprastą to automobilio versiją tikrai esate matę.
Tai „Alfa Romeo Giulia GTA“ („Gran Turismo Alleggerita“). Tai pati lengviausia ir galingiausia „Alfa Giulia“, kokią įmanoma rasti rinkoje. Net 30 arklių galingesnė ir 100 kilogramų lengvesnė nei paprasta „Giulia Quadrifoglio“. Jeigu norėsite, galėsite gauti Recaro „lopšius“ ir atsikratyti galinių sėdynių. Kaina, spėjama, bus bent 100 tūkstančių eurų. Tikimybė, kad ją gyvai pamatysite, mažoka, nes jų bus pagaminta tik 500.
Tikimybė, kad ją gyvai pamatysite mažoka, nes jų bus pagaminta tik 500.
Jeigu jums „Alfa Romeo“ atrodo per paprasta ir norite tikro sportinio automobilio, Ženevoje tokį planavo pristatyti „McLaren“ gamintojas. Automobilis, kuris turės geriausią greičio ir kainos santykį, – tai „McLaren 765LT“. Tai dar greitesnė, lengvesnė, galingesnė ir visapusiškai geresnė „McLaren 720“ versija. 1,2 tonos, 755 arkliai ir daug anglies pluošto aplink. Nuo 0 iki 100 km/val. – per 2,8 sekundės. Nuo 0 iki 200 km/val. – per 7,2 sekundės. Joks iš gamyklos išėjęs automobilis (kurį įmanoma naudoti gatvėse) šiuo metu neparodys tokių skaičių, o ką kalbėti apie trasą, laukit rekordų.
Galbūt manote, jog „765LT“ yra kiek per aštru ir per greita? O gal nepakankamai praktiška? Vis žvalgotės į „Porsche 911“, nes tai tikrai praktiškas automobilis?
Na, nuo dabar galite pradėti domėtis naujausiu italų kūriniu – „Ferrari Roma“. Tai visiškai naujas modelis su pačiu moderniausiu interjeru „Ferrari“ istorijoje. Po kapotu slepiasi 3,8 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų variklis su 611 arklio galių. Įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. užtruks 3,3 sekundės. Nauja „Roma“ praktiškesnė už 911? Tikrai taip, bagažinė yra dvigubai didesnė. Taip pat naujausias „Ferrari“ kūrinys turi galines sėdynes, kurias galima panaudoti lagaminams susidėti.
Pagaliau žmonės sulaukė puikaus „Ferrari 512“ pakaitalo ir „Porsche 911“ konkurento. Jeigu „Audi“, „BMW“ ar „Mercedes“ nebestebina kaip premium gamintojai, anglai turės tikrai ką pasiūlyti.
Norite kažko, ką būtų malonu vairuoti, o interjeras stebintų savo prabanga ir kokybe? Tada „Bentley“ yra geriausias variantas. Pamatęs „Bentley Continental GT“ jūs liekate nusivylęs, nėra to wow faktoriaus. Tada pardavėjas jums tyliai pašnibžda į ausį: palauk Ženevos parodos – nepasigailėsi.
Pardavėjas buvo visiškai teisus, nes „Bentley“ pristatė „Bentley Mulliner Bacalar“. Tai visiškai perdarytas „Bentley Continental GT“ kabrioletas. Jo wow faktorius toks didelis, kad net jūsų močiutė pamačius šį „Bentley“ sakys: WOW. Iš 4 sėdimų vietų liko 2. Stogo mechanizmas visiškai pasikeitė, interjero medžiagos – unikalios, skirtos būtent šiam modeliui. Jų pagaminta bus tik 12, o kainuos jis apie pusantro milijono eurų. Už tiek galėtumėte nusipirkti 5 paprastus „Continental GT“ modelius – išskirtinumas kainuoja.
Išskirtinumas kainuoja.
Pamenate? Senais laikais sportiniai automobiliai buvo be stogų. Retsykiais gamintojai sugalvoja pagaminti automobilį be priekinio stiklo ir stogo, „Mercedes“ pagamino „Mercedes SLR stirling Moss“, „Ferrari“ pristatė „Monza“. Panašu, kad anglai atsibudo ir nusprendė pasekti „Ferrari“ pavyzdžiu, prisiminti istoriją ir pagaminti ką nors panašaus. „McLaren“ pristatė naują modelį, pavadinimu „Elva“. 804 arkliai, 8 cilindrų variklis. Nuo 0 iki 200 km/val. įsibėgėja per 6,7 sekundės. Kaina – 1,6 milijono eurų. Pagaminta jų bus vos 399 vienetai.
Panašu, kad „Aston Martin“ ir „McLaren“ inžinieriai artimi draugai arba vienas kitą kopijuoja, nes „Aston Martin“ irgi nusprendė pabandyti su „V12 Speedster“. 700 arklio galių, ne toks greitas kaip „McLaren“, bet 5,2 litro 12 cilindrų variklis yra puikus pasirinkimas automobiliui be stogo. Nuo 0 iki 100 km/val. „Aston‘as“ įsibėgės per 3,5 sekundės ir kainuos apie 900 tūkstančių. Pagaminta bus tik 88 vienetai.
Dar šis tas iš „Pagani“ atstovų. Tai naujoji „Huayra Roadster BC“. Nors tai nėra visiškai naujas automobilis, greičiau paskutinis „Huayra“ pasispardymas prieš užtarnautą poilsį, tai gan įdomus daiktas, nes „Pagani“ galėjo tiesiog nupjauti stogą nuo „BC“ versijos ir sakyti tadam, bet jie nusprendė pasielgti kitaip.
Norint išlaikyti panašias aerodinamines automobilio savybes neužtenka vien nupjauti stogą ir uždėti spoilerį gale. Jie sukūrė unikalų difuzorių (aerodinaminis elementas, montuojamas prie automobilio dugno galinėje jo dalyje), pasirūpino, jog V12 širdis esanti automobilio gale galėtų netrukdomai kvėpuoti, ir visa tai vien tam, kad saulėtą dieną jūs galėtumėte pasidžiaugti grynu oru, vairuodami savo „Pagani“. O sugalvoję užsukti į lenktynių trasą nė kiek neprarastumėte sukibimo su kelio danga. Panašu, jog Horacio Pagani, kurdamas savo automobilius, vadovaujasi Leonardo Da Vinci filosofija. Tobulas meno ir technologijų derinys.
Panašu, jog Horacio Pagani, kurdamas savo automobilius, vadovaujasi Leonardo Da Vinci filosofija. Tobulas meno ir technologijų derinys.
Kalbant apie hiperautomobilius, negalima nepaminėti bepročių iš Švedijos. „Koenigsegg“ yra tas automobilių gamintojas, kuris, pristatydamas kiekvieną savo naują kūrinį, sugeba nustebinti visus. „Jesko Absolut“ yra vienas iš dviejų modelių, kuriuos „Koenigsegg“ šiemet parodė pasauliui. „Jesko“ – kažkur girdėta. Ak taip. Tai yra 2019 metais Ženevoje pristatytas, įkūrėjo tėvo garbei pavadintas, modelis. „Jesko Absolut“ – gatvėms skirta to bolido versija. Nežymūs išorės pokyčiai bei kelios važiuoklės modifikacijos ir turime kai ką neįtikėtino.
„Koenigsegg“ teigia, jog šis žvėris galės skrieti daugiau kaip 500 km/val. greičiu.
Ratuotas naikintuvas? Panašu į tai. „Gemera“ – būtent taip vadinasi antra naujovė iš švedų. Christiano Von Koenigseggo teigimu, šį vardą automobiliui davė jo mama. „Gemera“ – sudurtinis žodis, nuo „ge mer“. Verčiant iš švedų kalbos reiškia „duoti daugiau“. Subtili užuomina į tai, kad švedai sukūrė hiperautomobilį su keturiomis sėdimomis vietomis ir pakankamai vietos keturiems vidutinio dydžio lagaminams. Nepaisant to, kad automobilis turi 1700 arklio galių.
Taip, mano pirminė reakciją į šią žinią buvo tikriausiai tokia pati, kaip ir jūsų šiuo metu: „Palauk, ką?!“ Taip, švedai tikrai moka nustebinti. Naujasis modelis turi 2.0 litrų talpos turbobenzininį variklį ir netgi tris elektros variklius.
Nuo 0 iki 100 km/val. šis šedevras gali įsibėgėti vos per 1,9 sekundes. Ir taip, jame yra „ISOFIX“ tvirtinimo taškai vaikiškai kėdutei.
Susirenkame atvipusį žandikaulį ir tęsiame apžvalgą. Dar viena naujovė pasirodo iš „Porsche“ pasaulio. Nepaminėti šio naujo modelio būtų nusikaltimas prieš daugelį automobilių entuziastų. Juk „Porsche“ – daugelio entuziastų svajonė. Automobilis, kuris visada sukels šypseną tavo veide vien dėl vairavimo malonumo.
Naujasis „911 Turbo S“ išlaikė visus „Porsche“ filosofijos elementus ir yra kaip niekada galingas. Šis mažylis yra varomas 3,8 litro darbinio tūrio benzininiu varikliu su „Twin-turbo“ sistema ir turi 641 arklio galią. Iš išorės tai yra stilingas ir per daug neišsišokantis automobilis, savyje slepiantis labai daug potencialo.
Iš išorės tai yra stilingas ir per daug neišsišokantis automobilis, savyje slepiantis labai daug potencialo.
Gamintojo teigimu, nuo 0 iki 100 km/val. „911 Turbo S“ pasieks per 2,7 sekundės, o maksimalus automobilio greitis bus 330 km/val. Visa tai ir dar daugiau turėjome išvysti šių metų Ženevos automobilių parodoje. Galbūt kitais metais turėsime virtualią parodą?
Niekas nežino, bet nepaisant to, jog paroda neįvyko, automobilių gamintojai nežada nustoti stebinę naujovėmis. O mes niekada nenurašykime naujienų apie hiperautomobilius. Juk dauguma technologinių naujovių atsiranda būtent juose, o tik vėliau yra perkeliamos į kasdienius ir daugumai prieinamus modelius.
Vairuokite svajones ir likite sveiki.