Nors „Ruf Automobile“ savo gyvenimą pradėjo 1939 metais kaip automobilių dirbtuvės, 1949 metais prie jau esamų dirbtuvių atidarė ir savo pirmąją degalinę, o 1955 metais pradėjo kurti ir gaminti savo autobusus, šiandien jie pasaulyje yra žinomi tikrai ne dėl šių dalykų.
Viskas prasidėjo po to, kai 1963 metais „Ruf“ kompanijos įkūrėjo vairuojamą autobusą lenkęs „Porsche 356“ vairuotojas prarado automobilio kontrolę, nulėkė į griovį ir apsivertė. Ponas Aloisas Rufas sustojo padėti į nelaimę patekusiam vairuotojui ir pasiūlė jį nuvežti į ligoninę sakydamas, jog automobiliu pasirūpins.
Į nelaimę patekęs vairuotojos priėmė pono A.Rufo pagalbą ir po savaitės pardavė jam savo sudaužytą „Porsche 356“ automobilį. Kol „Ruf“ įkūrėjas remontavo sudaužytą automobilį, Aloisui Rufui jaunesniajam gimė meilė „Porsche“ automobiliams. Jie pradėjo juos remontuoti bei restauruoti. Tai sėkmingai daro iki šiol. Čia kaip ir būtų galima užbaigti šią gražią istoriją. Bet ar tikrai?
Iš dalies taip. 1975 metais „Ruf Automobile“ atvertė naują lapą savo istorijoje ir pradėjo tobulinti „Porsche 930“ modelį. 1981 metais jie tapo oficialiu „Ruf“ automobilių gamintoju. Išgirdote teisingai!
Gamintoju, o ne vien tiuningo kompanija, kaip daugelis iki šiol galvoja. „Ruf Automobile“ yra ir automobilių gamintojas, ir tobulintojas. Jie glaudžiai bendradarbiauja su „Porsche“ ir gauna „plikus kėbulus“, dar vadinamus baltais kūnais.
Na, ir kuo gi jie čia tokie ypatingi, kad apie juos paklodės rašomos?
Gavę kėbulus jie automobilius surenka patys savo gamintais komponentais. Dėl to jie yra velniškai panašūs į „Porsche“ automobilius. Bet tai tikrai nėra „Porsche“. „Ruf“ naudoja savo atskirus VIN kodus, logotipus ir daugybę kitų komponentų.
Šioje vietoje jūs tikriausiai galvojate: „Na, ir kuo gi jie čia tokie ypatingi, kad apie juos paklodės rašomos?“. 1984 metais jie pirmi kirto 300 km/val. greičio ribą, gamykliniu automobiliu pasiekdami net 306 km/val. žymą ir aplenkdami eilę tikrai greitų automobilių. Šią misiją įveikė „Ruf BTR“ modelis.
1987 metais jie pagerino ši rekordą dar 36 km/val., pasiekdami net 342 km/ val. žymą su savo nauju CTR modeliu. Šis gražuolis gavo pravardę – „Yellowbird“ (dėl savo ryškiai geltonos kėbulo spalvos).Tokiu būdu jie greitai išgarsėjo, o klientų vis daugėjo.
Tik pagalvokime apie visa tai. „Porsche“ – entuziasto svajonė. O čia dar greitesnis ir geriau valdomas automobilis, kuris yra išore panašus į „Porsche“... Tobula! 469 arklio galios 1987 metais buvo velniškai daug. Netgi šių dienų standartais tai yra daug.
Tačiau „Ruf“ nesiliovė stebinti pasaulio. 1996 metais sekė ne ką mažiau įspūdingas „CTR 2“. Tai buvo pirmas gamyklinis automobilis pasaulyje su anglies keramikos stabdžių diskais.
Be viso to, jie pristatė pasauliui dar ir daugybę kitų įdomių modelių. O 2017 metais jie į dienos šviesą išleido atgaivintą „Yellowbird“, kuris iš pirmo žvilgsnio atrodo kaip 1987-ųjų „911“, bet įsižiūrėjus galima pamatyti modernius LED žibintus, o po ryškiai geltonais dažais slepiasi anglies pluošto kėbulo elementai.
Prisiminkime, jog visa tai prasidėjo mažose šeimos dirbtuvėse. Šiek tiek entuziazmo, labai daug noro, užsispyrimo ir dar daugiau sunkaus darbo. Įspūdinga, ko galima pasiekti turint svajonę.
Mieli draugai, svajokite ir jūs.