Pradžioje trumpai apie jau pasirodžiusį ID3. Pirma naujovė – galiniai varantys ratai. Virš jų po bagažine sumontuoti elektriniai varikliai, o baterijos – po keleiviais. Nuo 0 iki 100 km/h automobilis įsibėgėja per maždaug 7 sekundes. Maksimalus greitis – apie 160km/h.
ID3 galima rinkti su trimis skirtingomis baterijomis. Jeigu rinktumėtės vidutinio dydžio – su pilnai pakrauta, nuvažiuotumėte apie 420 kilometrų. Baterijos pakrovimo laikas taip pat gerėja. Jei važiuoti turite skubiai, tai greito pakrovimo stotelėje per maždaug 30 minučių pasikrausite tiek, kad galėtumėte nuvažiuoti apie 160 kilometrų.
Žinoma, labai tikėtina, kad daugelis žmonių dar nėra patenkinti elektromobilių nuvažiuojamais atstumais ar pakrovimo greičiais. Būna ir taip, kad gyvenimo būdas toks, kad tiesiog per daug sudėtinga prisiderinti prie krovimų ir kartais tiesiog nelieka laiko. Tačiau tai ne bėda. VW pristatė ir kitą savo kūrinį, skirtą būtent tokiems klientams. Tai hibridas. O vadinasi jis – „Golf GTE“.
„VW Golf GTE“ turi tiek 1,4l benzinu varomą, tiek elektrinį variklį. O baterija yra paslėpta po galine sėdyne, kuri pakrauta iki 100 procentų, idealiomis sąlygomis leis jums nuvažiuoti apie 60 kilometrų atstumą.
Nemažai daliai vartotojų, tai gali būti tobulas atstumas vienai dienai. Pavyzdžiui: 20 kilometrų į darbą, 20 atgal ir dar 20 lieka į parduotuvę, sporto salę ar pas manikiūrininkę. Pakrauti galite tiek namie, tiek būdami darbe, jei šalia jo yra kokia nors pakrovimo stotelė. Greito pakrovimo stotelėje automobilis pasikraus per pusvalandį, o namuose į rozetę įkištą laidą teks laikyti apie 5 valandas.
Greito pakrovimo stotelėje automobilis pasikraus per pusvalandį, o namuose į rozetę įkištą laidą teks laikyti apie 5 valandas
Iki 100 kilometrų per valandą GTE versija įsibėgėja per maždaug 7 sekundes. Ir tik elektrinio variklio dėka šis rezultatas beveik prilygsta GTI versijai. Maksimalus greitis – apie 225km/h. Na, o važiuojant kombinuotai, WLTP mus įtikinėja, kad kuro sąnaudas galima susimažinti iki kiek mažiau nei 2,5l/100km. Idealiomis sąlygomis, gavus magiškų dulkių iš Hario Poterio – gal. Tačiau nors sąnaudos ir tikrai bus didesnės nei 2,5l/100km – piniginės jos stipriai neplonins.
Bet geriausia „Plug-in“ hibridų pusė, lyginant juos su 100 proc. elektromobiliais ta, kad niekada nejausite to paskutinių ekrane rodomų kilometrų streso, nes išsikrovus baterijoms benzininis variklis tiesiog užsikurs ir veš jus toliau, ten kur jums reikia. Čia esminis skirtumas.
Viduje ID3 vietos tikrai sočiai. Dėl to, kad baterijos yra po keleiviais, o motoras gale – viduryje nėra jokio vietą užimančio tunelio. Kas leidžia ir galiniams keleiviams turėti pakankamai vietos.
Panelėje turime 2 ekranus. Pirmasis – už vairo. Jame matote greitį kuriuo važiuojate, įjungtą pavarą, navigaciją, likusį nuvažiuoti atstumą, bei kitas detales. Viduryje esantis ekranas yra skirtas labiau komfortui. Jame reguliuosite muziką, klimato kontrolę, savo telefoną (kuris gali būti prijungtas prie "CarPlay" be jokių laidų abiejuose modeliuose), matysite galinio vaizdo kamerą ir tą pačią navigaciją, jei vairuotojo ekrane ji jums nepatiks.
O salono apšvietimas sudėliotas taip puikiai ir leidžia rinktis iš tokios galybės atspalvių, kad vyro galvoje jų dažniausiai tiek net nebūna. Tačiau tai leis susikurti jaukią ir asmenišką aplinką automobilyje.
„Golf GTE“ salonas šiek tiek skiriasi nuo ID3. Jis išmanus, patogus, funkcionalus. Ką daugiau tikėjotės išgirsti? Čia juk „Golf“ automobilis. Yra tik vienas komplektacijos pasirinkimas GTE versijai, tačiau sudedamųjų dalių tikrai nepritrūks. Gausit kondicionierių, navigaciją ir labai protingą multimediją, kuri valdo beveik viską. Netgi leidžia jums susieti savo telefoną su centriniu ekranu, esančiu už vairo. Gausit ir dar daugiau, bet taip giliai nelįsiu.
„Golf“ privers jus jaustis kaip namie
GTE modelio salonas yra labiau tradicinis ir mums įprastas, tačiau nevalia nuvertinti ir jo funkcionalumo. Bet kokiu atveju – „Golf“ privers jus jaustis kaip namie.
Na, o apie išorę aš nekalbėsiu. Tai, ką manau, pasiliksiu sau, o jums leisiu žiūrėti iš savos perspektyvos. Juk vis tiek visi vertinsim pagal savo sugedimo lygį.
Taigi, elektromobilis ar „Plug-In“ hibridas?