Pastaroji galiausiai ir tapo pagrindiniu jo pragyvenimo šaltiniu. Išsilavinimą moteriškų drabužių dizaino srityje pelnęs A. Rubio gali didžiuotis jau 20 metų siekančia patirtimi bei sugebėjimu kurti inovatyvius drabužių dizaino modelius ir technikas.
Prieš dešimt metų nusprendęs savo jėgas išbandyti ir keturkojams augintiniams skirtų drabužių kūryboje, šiuo metu dizaineris pelnytai krikštijamas „gyvūnų aukštosios mados dievu“ ir pelnė pripažinimą visame pasaulyje.
Daugiau kaip 50 mlrd. dolerių visame pasaulyje įvertinta gyvūnų industrija Anthony Rubio suteikė galimybę atrasti savo nišą, išsiskirti iš kitų dizainerių ir pelnyti pripažinimą tarp augintinių mylėtojų.
Pirmaisiais savo kūriniais dizaineris puošė tik savo augintinius – du čihuahua veislės šuniukus, tačiau sulaukęs didelio įvertinimo ir pripažinimo, jis nusprendė šiuo amatu užsiimti kiek rimčiau.
Šiuo metu A. Rubio kurti apdarai veikiau laikomi meno kūriniais, kuriems įkvėpimo dizaineris semiasi iš įvairių filmų, pasakų ir garsių mados dizainerių aukštosios mados kūrinių moterims. Verta paminėti ir tai, kad visus drabužius dizaineris kruopščiai apgalvoja ir asmeniškai rūpinasi jų gamyba tol, kol pasiekiamas tobulas rezultatas.
Būtent dėl to vienetiniai jo kūriniai vertinami nuo 198 iki 5 tūkst. JAV dolerių.
Savo meilę keturkojams augintiniams dizaineris išreiškė ir įkurdamas gyvūnų globą skatinančią reklamos kampaniją „Adopt Me Maybe?“, kurios pagrindinis tikslas – įteigti žmonėms, kad gyvūnus galima ne tik nusipirkti, bet ir „įsivaikinti“.