„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2018 02 22

Festivalis „Dizaino savaitė 2018“ kviečia teikti dalyvių paraiškas

Gegužės 7 – 13 dienomis vyks jau tryliktasis festivalis „Dizaino savaitė“, kasmet suburiantis dizaino bendruomenę bei kviečiantis pristatyti naujausius projektus kūrybiškai ir smalsiai festivalio auditorijai. Kaip įprasta, festivalis apims net šešis Lietuvos miestus – Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Šiaulius, Telšius ir Anykščius.
Dizaino festivalio akimirka
Dizaino festivalio akimirka / Projekto partnerio nuotr.
Temos: 1 Dizaino savaitė

Dalyvių registracija šių metų festivaliui jau prasidėjo ir vyks iki kovo 1 d. festivalio tinklalapyje. Festivalyje dalyvauti kviečiami įvairių sričių atstovai: dizaineriai (produkto, grafinio, mados, tekstilės, baldų, interjero dizaino profesionalai ir mėgėjai), mokymo įstaigos, fotografai, salonai, prekės ženklai, įmonės ir visi pavieniai asmenys, pristatantys savo naujausius kūrinius.

Dalyvavimo formos

Dizainerio vitrina

Galimybė pavieniams dizaineriams pristatyti savo kūrybą pagrindinėse miestų gatvėse įsikūrusių kavinių, parduotuvių, salonų vitrinose. Ekspozicijos trukmė – 7 dienos.

Projekto partnerio nuotr./Dizainerio vitrina
Projekto partnerio nuotr./Dizainerio vitrina

Vitrinas ekspozicijoms skiria festivalio organizatoriai pasibaigus paraiškų registracijai, atsižvelgiant į ekspozicijos specifiką bei dalyvio pageidavimus. Už ekspozicijos įrengimą bei išmontavimą atsakingas dalyvis.

Komercinė ekspozicija

Formatas, skirtas dizaino produktais prekiaujančioms ar dizainą savo veikloje taikančioms įmonėms prisistatyti. Komercines ekspozicijas siūloma įrengti tiek netikėtose erdvėse (miestų centre įsikūrusių kavinių, parduotuvių, salonų vitrinose), tiek ir dalyvio parduotuvėje, salone, studijoje. Ekspozicijos trukmė – 7 dienos.

Renginys

Atskiras dalyvio organizuojamas renginys (kūrybinės dirbtuvės, paskaitos, atidarymai, konferencijos, pristatymai ir pan.) pasirinktoje vietoje, iš anksto numatytu laiku.

Projekto partnerio nuotr./Akimirka iš „Dizaino savaitės“
Projekto partnerio nuotr./Akimirka iš „Dizaino savaitės“

Visos festivalio metu vykstančios ekspozicijos bei renginiai ženklinami specialia skiriamąja festivalio juosta, įtraukiami į oficialią festivalio renginių programą, bendrąją viešinimo kampaniją.

Tema ir spalva

Jau tapo tradicija, jog kasmet festivalis DIZAINO SAVAITĖ skelbia naują įvaizdinę spalvą ir temą. Festivalio Facebook paskyros sekėjų dėka, šiais metais DIZAINO SAVAITĖ puošis garstyčių geltona spalva, o festivalio veiklas vienys tema „erdvės“.

Naujas įvaizdis

Šių metų festivalio spalva bei tema atsispindi ir naujame vizualiniame stiliuje, kurį sukūrė dizaineris Vilius Dringelis.

Naujuoju vizualu dizaineris užduoda bendrumo ir tęstinumo klausimą, naudojant klasikinius motyvus – interpretuotas molio spalvos plytas. Kaip bendruomenėje, taip ir dizaine – detalę jungiant prie detalės gauname stipresnį darinį ir taip sukuriame įvairias, netikėtas erdves, kiekvienas prisiliesdamas prie bendro pasakojimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“