Pasidalindama savo šeimos verslo istorija, Ugnė teigia, jog begalinis troškimas augti kartu su tais, kuo labiausiai pasitiki – didžiausias privalumas, siekiant sėkmingo verslo vardo.
Ugnė, viena pati, motyvuojama savo giminės darbine patirtimi medicinos srityje, sugebėjo įžvelgti tam tikrų dalykų pasiūlos trūkumą rinkoje, todėl jai kilo verslo idėja, kaip dar nepatenkintą poreikį galima užpildyti, kuriant savo verslą.
„Dažnai buvau apsupta ligoninės aplinkos, girdėjau gydytojus konsultuojančius pacientus, mačiau įvairius organizacinius procesus ir iki šiol nepamirštu išvargusių nuo ligų veidų, liūdnų, išsekusių akių. Dauguma jų ieškojo būtinų jiems medicinos ir slaugos priemonių, todėl prekyba medicinos, slaugos priemonėmis, konsultacinė veikla kaip, kada ir kur jas panaudoti ir buvo tokia šeimos verslo užuomazga“, – savo verslo idėjos atsiradimu dalinasi Ugnė.
Moters kelią į verslo rinką ir kilusius sunkumus ji pati įvardija labai konkrečiai – žinių ir patirties trūkumas: „Didžiausiu iššūkiu buvo neturėjimas jokios ankstesnės verslo vystymo patirties, trūkumas elementarių verslo pagrindų žinių. Mokslo žiniomis pagrįstas verslo suvokimas atsirado įstojus į VU VM – taip baigėsi kelio į verslą skynimasis bandymų metodu.
Dėl labai didelės konkurencijos rinkoje pirmapradis stresas tapo tiesiog suvokimu, kad konkurentai gali būti tavo mokytojais; tuo postūmiu, kurio įtakoje suvoki, kad tu tiesiog privalai suktis už juos daug greičiau, efektyviau, o jeigu neišeina – tiesiog ne prasčiau. Iš pradžių sudėtinga buvo susigaudyti teisinėje bazėje, mokesčiuose“, – taip Ugnė išskiria didžiausius iššūkius, kuriant verslą nuo visiško nulio.
Ugnės paklausus, kaip gi pavyksta susieti šeimą su verslu ir ar tai gali būti laikoma privalumu, moteris teigia, jog būtent kartu su savais, kuriais tu gali besąlygiškai pasitikėti, dirbti artimoje aplinkoje yra vienas svarbiausių verslo sėkmės veiksnių, tuo pačiu ir didelis konkurencinis pranašumas prieš kitas įmones.
„Jeigu šeima yra ,,sveika“ ir turi savo vertybes, bendrystę, gebėjimą kurti, dirbti drauge, yra vienas kitam sąžiningi, teisingi bei motyvuoti, gali vienas kitam įsipareigoti ir savo žodžio ar pažado laikytis – tada atsakymas yra TAIP. Teoriškai šeimos verslo konkurencinio pranašumo modelio viena iš svarbesnių dalių ir yra ant pasitikėjimo pagrindo statomi šeimos verslo rūmai, kurio pamato plokštės: lojalumas, įsipareigojimas, tuo pačiu gebėjimas iš visos esybės įsitraukti į šeimos veiklą. Kada teorija tampa praktika, toks šeimos verslas turi visas sąlygas ir prielaidas sėkmei, yra konkurencingai pranašus prieš kitus, ne šeimos verslus“.
Paprašius pašnekovės atskleisti, kokios vertybės yra puoselėjamos, vystant šeimos verslą, ši itin trumpai, bet užtikrintai atsakė – šeimos kultūra. Ugnė pasakoja, kad labai svarbiu aspektu išlieka visų šeimos narių dalyvavimas įmonės valdyme, mažesne ar didesne dalimi ir nuosavybės teisė. Moteris kaip privalumą išskiria ir tai, jog šeimoje jie nejaučia baimės pakankamai atvirai diskutuoti ar tiesiog kalbėti ir vienas kitą išklausyti apie esančias problemas, rinkti geriausius jų sprendimo būdus. Pasitikėjimas savo šeima, tikėjimas tuo, ko imtąsi yra pamatas Ugnės ir jos šeimos verslo vystymui, plėtrai bei sėkmei.
„Kažkas yra pasakęs, kad gyvenimą šeimos versle galima lyginti su šachmatų žaidimo partijomis. Nesvarbu, ar jūs tik pradedantis žaidėjas, prisėdęs pirmąjį kartą prie dažais kvepiančios naujos šachmatų lentos, ar su didele patirtimi. Vis tiek visi žaidėjai kas langelį, kas žingsnį visuomet galvos apie kitą žaidėją, jo žingsnius, kaip apie verslo puoselėjimo ir augimo ėjimus.
Čia – kaip linksmieji kalneliai: kai smunki žemyn ir kažkokios jėgos stumiami esate išmetami dangun, tik spėk įkvėpti pilna krūtine. Juk tai gyvenimas. Išlipkit iš komforto zonos. Patarčiau ilgai nelaukus įgyti jums reikalingas mokslo ir verslo žinias, įgyvendinti ir realizuoti save visada prisimenant, kad tiesiausias kelias į nesėkmę yra pinigų troškulys. Lai sėkme tampa ne euras jūsų akyse kaip įstrigęs nerimo krislas, bet sėkmės garantu tampa patenkintas ir visada pas Jus sugrįžtantis klientas. Patikėkit, tai yra nepaprastai vertinga...“, – nuoširdžiais palinkėjimais Ugnė tikisi, jog jos istorija motyvuos ir kitus nebijoti pradėti, o verslumo gyslele savyje – pasitikėti.