Šių metų birželį atsiradusi „Instagram“ paskyra Sociality Barbie, kurią sukūrė tapatybės nenorinti atskleisti vestuvių fotografė iš JAV, šiuo metu turi beveik 500 000 sekėjų. Tačiau po to, kai pastarosiomis dienomis ją pastebėjo daugybė interneto portalų ir tinklaraščių, paskyros populiarumas auga stulbinamu greičiu. Kas visus taip sužavėjo?
TAIP PAT SKAITYKITE: Dizainerių ir stilistų atostogos: saulėti įspūdžiai „Instagram“ tinkle
Paskyroje fotografė viešina meistriškai surežisuotas nuotraukas, ironiškai atkartojančias klišėmis tapusius vaizdus, kokius savo paskyrose „Facebook“ ir „Instagram“ paskyrose demonstruoja dažnas vartotojas. Pavyzdžiui, įkvėpimą „gaudanti“ Barbė vandenyno fone, nuogomis kojomis makaluojanti Barbė ant ežero kranto ar (kaip miela!) Barbė, mirkstanti pilnoje putų vonioje.
O kur dar vaizdai iš „nerealaus“ Barbės savaitgalio toli nuo civilizacijos ar pasisėdėjimo su puodeliu ką tik paskrudintų pupelių kavos vietinėje kavinėje (ar kavos manufaktūroje), vartant hipsterišką žurnalą.
Iškalbinga ir Barbės apranga bei išvaizda – neklusnūs plaukai, akiniai juodais sunkiais rėmeliais, safari stiliaus švarkelis, kuprinė ant pečių ir, žinoma, juoda megzta kepuraitė. Ne mažiau taiklūs ir ironiški komentarai, kuriuos autorė rašo prie kiekvienos Barbės hipsterės nuotraukos.
Socialiniai tinklai „Facebook“ ir „Instagram“ – puikios platformos, kur kiekvienas gali demonstruoti savo tobulą autentišką gyvenimą ir originalumą. Tik, panašu, Sociality Barbie puikiai parodo, jog autentiškumo tame mažai – daugiau kopijavimo, tuštybės ir noro patikti kitiems.
Štai dar keletas vaizdų iš tobulo Barbės hipsterės gyvenimo: