2016 01 22

Įstabus talentas: rusų menininkas kuria itin tikroviškas lėles, aprengtas senovinio stiliaus drabužiais

Pradedant išraiškingais bruožais ir baigiant net ir menkiausiais apgamėliais rusų menininkas Michailas Zaikovas demonstruoja, kad lėlė gali virsti visiškai tobula žmogaus kopija.
M. Zaikovo kurta lėlė
M. Zaikovo kurta lėlė / „Instagram“ / Michailo Zaikovo nuotr.
Temos: 2 Lėlė Rusija

Daugiau kaip 77 tūkst. sekėjų savo „Instagram“ paskyroje turintis menininkas demonstruoja ne tik galutinį savo sukurtą rezultatą, bet ir patį gamybos procesą – vaizdo įrašuose užfiksuota kruopšti ir atidi M. Zaikovo kūryba, rašo huffingtonpost.com.

Mokslus baigęs profesionalus skulptorius pirmąją savo lėlę iš polimerinio molio sukūrė dar 2010 metais – tuomet ir gimė mintis kurti emocionalias lėles, perteikiant jų asmenybę ir charakterį.

Visuomenei savo darbus M. Zaikovas pristatė 2013 metų gruodį, sudalyvavęs jau ketvirtus metus rengiamoje tarptautinėje „Art Dolls“ parodoje Maskvoje. Ten jis pademonstravo keturias savo sukurtas lėles, kurios tapo tikra parodos sensacija ir pritraukė tūkstančius žiūrovų bei kolekcininkų – nuo to laiko menininko populiarumas augo tarsi ant mielių.

M. Zaikovas lėles gamina iš polimerinio molio, tačiau jos nėra tarsi nejudančios statulos, mat lankstytis gali visi jų sąnariai.

Lėlių perukus menininkas gamina iš aukščiausios kokybės prancūziškų moheros siūlų, o stiklines rankų darbo akis siunčiasi iš Vokietijos. M. Zaikovas savo sukurtas lėles rengia elegantiškais vintažo stiliaus drabužiais, menančiais dar 1910–1915 metus, ir kruopščiai prie jų aprangos pritaiko dar ir derančius bei savo rankomis pagamintus batelius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis