15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 06 02

Jaudina ir šokiruoja: apatinių reklamoje – krūtų netekusios moterys

Pramogų pasaulio žvaigždės, garsiai prabilusios apie savo patirtį kovojant su krūties vėžiu, ne tik paskatino moteris labiau rūpintis sveikata, bet ir įkvėpė diskusijas apie kūno pokyčius, kurie dažnai būna susiję su šia liga. Drąsų žingsnį neseniai žengė viena JAV apatinių kompanija – naujausioje jos reklaminėje kampanijoje modeliais tapo krūties vėžiu sirgusios moterys.
„Play Out“ reklaminės kampanijos nuotrauka
„Play Out“ reklaminės kampanijos nuotrauka

Apatinio trikotažo kompanijos „Play Out“ reklama gal ir nebūtų sulaukusi tokio didžiulio dėmesio, tačiau joje pozuoja pusnuogės moterys, kurioms buvo atlikta dviguba mastektomija (krūtų pašalinimo operacija).  Visos jos šiuo metu yra sėkmingai pasveikusios, tačiau atsisakė krūtų rekonstrukcijos.

TAIP PAT SKAITYKITE: 10 išskirtinės išvaizdos modelių: ligos, amžius ar trūkumai tapo jų privalumais

Amerikietė Abby Sugar ir Niujorke prieš keletą metų apsigyvenusi prancūzė Sylvie Lardeux prekės ženklą „Play Out“ įkūrė 2011 metais. Kaip prisistato pačios kūrėjos, jos nekuria itin seksualių apatinių – „Play Out“ siūlo kelių modelių patogias unisex stiliaus kelnaites, įkvėptas vyriškų šortukų tipo kelnaičių patogumo. Tokias kelnaites gali dėvėti ir vyrai, ir moterys, jų kūrėjos net neslepia, kad jos kurtos galvojant ir apie homoseksualios orientacijos moteris. 

„Play Out“ reklaminės kampanijos nuotrauka
„Play Out“ reklaminės kampanijos nuotrauka

Ši reklaminė kampanija 
kviečia darsyk susimąstyti apie madą, lyčių vaidmenis ir demonstruoja 
susirūpinimą dėl augančio susirgimų krūties vėžiu skaičiaus. 

Naujausios šio prekės ženklo reklaminės kampanijos modeliais tapo trys moterys, kurios būdamos dar labai jaunos, susirgo krūties vėžiu. Visoms trims krūtys buvo pašalintos, tačiau jos pasiryžo nedaryti krūtis atkuriančios operacijos.

Kaip teigia prekės ženklo įkūrėjos, kurdamos tokią reklaminę kampaniją jos norėjo pakviesti darsyk susimąstyti apie madą ir lyčių vaidmenis bei pademonstruoti susirūpinimą dėl augančio susirgimų krūties vėžiu skaičiaus. 

TAIP PAT SKAITYKITE: Lėtinės ligos: kaip nepalūžti ir su jomis gyventi

Nuotraukos, kuriose trys modeliai demonstruoja „Play Out“ apatines kelnaites, iš pirmo žvilgsnio kiek trikdo ir šokiruoja – pirmiausia dėl to, kad moterys nuotraukose nesislapsto, jos šypsosi fotokamerai, nepaisydamos savo netobulų, ligos sudarkytų kūnų. Tačiau kartu ši reklaminė kampanija žavi ir įkvepia – pirmiausia, ne savo „blizgumu“ ir estetiniu vaizdu, bet atvirumu ir drąsa neslėpti ligos „pakoreguotų“, tačiau savaip gražių kūnų. 

Visas reklaminės kampanijos nuotraukas galite pamatyti ČIA. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais