2022 10 16

Jovita neatpažįstamai atnaujina senus butus: sunku patikėti, kad tokie pokyčiai įmanomi

Kai kurie žmonės mano, kad sovietinės statybos butai yra pasmerkti pražūčiai – jų interjeras toks senas, jog paprasčiau būtų įsikurti naujame bute, nei atnaujinti šį. Vis dėlto interjero dizainerė Jovita Bingelytė į tokias kalbas moja ranka – būtent senų butų atnaujinimas yra jos arkliukas. Jovita taip pakeičia jų interjerą, kad, pamačius tik nuotrauką „po“, nė neįtartum, kaip dar visai neseniai vieta atrodė. „Man patinka galvoti, kaip galima iš naujo padaryti gražų vaizdą ir kartu išlaikyti savitumą“, – sako ji.
Jovitos Bingelytės atnaujintas senas butas
Jovitos Bingelytės atnaujintas senas butas / Asmeninio albumo nuotr.

Labiausiai džiugina senų butų atnaujinimas

Tai, kad užaugusi nori būti interjero dizainere, Jovita žinojo dar mokykloje. Kaip pati pasakoja, nuo vaikystės jai patiko vartyti žurnalus apie interjerą, vis bandyti pakeisti savo kambarį.

„Savo kambaryje perstumdydavau baldus, klausdavau mamos, ar galime perdažyti spintelę, nes man taip reikia, – šypsosi J.Bingelytė. – Pamažu atėjo pojūtis, kad man patinka tuo užsiimti, todėl labai tiksliai žinojau, kur stosiu mokytis ir ką noriu veikti gyvenime.“

Asmeninio albumo nuotr./Jovita Bingelytė
Asmeninio albumo nuotr./Jovita Bingelytė

Anot Jovitos, per 10 darbo metų sritys, kuriose ji mėgsta suktis, nemenkai keitėsi. Šiuo metu interjero dizainerei labiausiai patinka rekonstrukciniai projektai, kuriuose gali kardinaliai atnaujinti senas erdves.

„Man tai teikia vidinį džiaugsmą“, – tikina J.Bingelytė.

Dėl savo pomėgio daug metų skaičiuojantiems būstams Jovita turi net pravardę – aplinkiniai žmonės ją ne kartą pavadino senų butų deive. Interjero dizainerei toks apibūdinimas nuskambėjo gražiai, tad dabar ji ir pati save taip pristato.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis