Paradoksalu, bet žiūrint į tokį, galima sakyti, neapdorotą dizainą, šiandien visko jau mačiusiems žmonėms jis gali pasirodyti kur kas įdomesnis nei tas, kuris šaukte šaukia savo ryškumu. Ne veltui sakoma, kad tobulumas slypi paprastume.
Naujajame Delyje reklamos agentūrą „Animal“ turintis Kunelis Gauras URBAN˙/ pasakojo, kad šis projektas yra odė funkciniam dizainui. Tai – jo požiūris į brutalizmo idėją.
„Mano tikslas buvo pradėti pokalbį apie vartotojiškumą – vaidmenį, kurį jis užima mūsų gyvenimuose ir tai, kaip mes jį matome ir suprantame.
Būdamas dizaino ir reklamos agentūros įkūrėju, kiekvieną dieną dirbdamas su prekių ženklais ir pats juos kurdamas, į tai taip pat žiūrėjau kaip į savo profesionalaus darbo refleksiją“, – kalbėjo K.Gauras.
Kai šiandien bandoma ieškoti išskirtinumo nuo originalių komunikacijos būdų iki nematytų puošmenų ant pačios pakuotės, menininkas į visa tai pasižiūrėjo paprasčiau. Jo manymu, atrodydama paprastai, pakuotė kaip tik priverčia pirkėją ilgiau užsižiūrėti ir išlieka atmintyje.
„Kai kuriuos dizainus kūriau pasitelkdamas jau esamų produktų išvaizdą, kitus kūriau nuo pat pradžių, pridėdamas originalias produktų detales, kurias matome ant pakuotės.
Įdomioji projekto dalis – kokie iššūkiai atkeliauja su kiekvienu prekės ženklu. Vieni turi savo talismanus, kiti naudoja sutrumpinimus ar monogramas kaip prekių ženklo vardą.
Tam, kad supaprastinčiau talismanus ar raides, kurie yra neatsiejama prekės ženklo dalis, naudojau piktogramas, kad būtų kuo panašiau į originalo proporcijas ir pakuotes“, – pasakoja jis.
Paties menininko mėgstamiausi dizainai, kuriuos, kaip pats sako, buvo sunkiausia kurti, – „Pringles“, KFC, „M&Ms“, „McFries“, „Tropicana“ ir, žinoma, „Coca-Cola“.