Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2021 01 27

Kaip sėkmingai save parduoti: net jei jums taip ir neatrodo – jūs esate kasdien save siūlanti prekė

„Mano kukliam asmeniui tikrai nereikalingas joks dėmesys, susitelkite į mano darbus, jie svarbūs, o ne aš. Tiesa, nepamirškite manęs sekti, nes „draugų“ skaičius feisbuke jau seniai peržengė visus limitus. Būtinai, būtinai sekite mane, kad nepraleistumėte nė vieno mano „žygdarbio“!
Darbo pokalbis
Darbo pokalbis / KTU nuotr.

„Aš tikrai nemoku savęs reklamuoti, ne, ne, tikrai nemaldausiu jokių užsakymų“; „Darbas meistrą giria, net nežinau, kiek čia dabar man paimt, nemoku aš su tais pinigais, duokit, kiek negaila“. Pažįstama?

Šie ir panašūs teiginiai galėtų puikiausiai iliustruoti nevykusią savęs inscenizaciją arba dėmesio siekimą per tariamą savęs susimenkinimą. Lietuvoje vis dar yra priimta „save pardavinėjančius“ laikyti agresyviais, arogantiškais, gal net apgavikais, siekiančiais pasipelnyti, kuklumas čia vis dar yra suprantamas kaip aukščiausia gėrybė.

Ir vis tik – mes, nepriklausomai nuo to, ar esame aktyvūs socialinių tinklų vartotojai, viešai matomi nuomonės formuotojai, ramiai ir uždarai gyvenantys intravertai ar kasdien į darbą keliaujantys tarnautojai, esame savo paties ambasadoriai, nuo ryto iki vakaro save pardavinėjantys.

„Dėmesio kekšė“ ar sėkmingas prekinis ženklas?

Vieni žmonės mus žavi, kausto mūsų dėmesį, su jais malonu būti, kiti mus veikia atstumiančiai. Dažniausiai tai stengiamės paaiškinti tokiais teiginiais kaip: „nesutapo biolaukai“, „jis charizmatiškas“, „ji visiškai pilka ir neįdomi, jai tiesiog trūksta charizmos“, manydami, jog charizma, simpatiškas žmogaus būdas yra mums duota arba ne.

Bet ar išties yra taip ir „gimę be charizmos“ gyvenime bus pasmerkti „juodam darbui be jokios apčiuopiamos sėkmės“, o laimės kūdikiams viskas eisis kaip sviestu patepta, neįdedant beveik jokių pastangų?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos