2019 01 30

Karščiausios baldų ir interjero dizaino naujienos – jau Lietuvoje

Sausio viduryje Kelno baldų ir interjero dizaino parodoje „imm cologne“ žinomiausi pasaulio gamintojai pristatė sezono naujienas interjerui ir eksterjerui. Siūlome susipažinti su įdomiausiomis, kurios artimiausiu metu turėtų pasiekti ir „Domus galerijos” salonus.
N01 (dizaineris – Oki Sato, gamintojas – „Republic of Fritz Hansen“)
N01 (dizaineris – Oki Sato, gamintojas – „Republic of Fritz Hansen“) / „Koelnmesse“

N01 (dizaineris – Oki Sato, gamintojas – „Republic of Fritz Hansen“)

„Koelnmesse“/N01 (dizaineris – Oki Sato, gamintojas – „Republic of Fritz Hansen“)
„Koelnmesse“/N01 (dizaineris – Oki Sato, gamintojas – „Republic of Fritz Hansen“)

Nuo pat 1957-ųjų, kai danų modernaus dizaino klasikas Arne Jacobsenas sukūrė kėdę „Grand Prix“, šio gamintojo asortimente nebuvo jokio naujo medinės kėdės modelio. Galiausiai po daugiau kaip pusės amžiaus danai šią kūrybinę užduotį patikėjo garsios japonų dizaino studijos „Nendo“ įkūrėjui j Oki Sato. Ir rezultatas nenuvilia. Dizainerio ir gamintojo bendradarbiavimo meistriškumą atskleidžia šios kėdės konstrukcija – visos N01 medinės detalės yra praktiškai vienodo storio, o pats baldas – tvirtas, ilgaamžis ir elegantiškas.

„Linear Steel Collection” (dizainas – Thomo Bentzeno, gamintojas – „Muuto“)

„Koelnmesse“/„Linear Steel Collection” (dizainas – Thomo Bentzeno, gamintojas – „Muuto“)
„Koelnmesse“/„Linear Steel Collection” (dizainas – Thomo Bentzeno, gamintojas – „Muuto“)

Dizaineris sukūrė itin funkcionalių ir elegantiškų plieninių lauko baldų seriją, kuri puikiausiai tiks ir virtuvėje ar valgomajame. Griežtos ribos tarp interjero ir eksterjero vis labiau trinamos, o labiausiai vertinami baldai, kuriuos galima panaudoti kuo įvairiau.

„Friday Night“ (dizainas – „Formstelle“, gamintojas – „Zeitraum“)

„Koelnmesse“/„Friday Night“ (dizainas – „Formstelle“, gamintojas – „Zeitraum“)
„Koelnmesse“/„Friday Night“ (dizainas – „Formstelle“, gamintojas – „Zeitraum“)

Taip, šis baldas - pirmiausia lova, bet atkreipkite dėmesį į jos elegantišką ir patogų atraminį atlošą. Tai jo dėka „Friday Night“ jūsų namuose dėl populiariausio baldo titulo rimtai konkuruos su sofa - juk tokioje lovoje patogu ne tik miegoti, bet ir skaityti, žiūrėti filmus ar net pasilepinti sekmadienio pusryčiais.

„Roro20“ (dizainas – Rolando Meyer-Brühlo, gamintojas – „Brühl“)

„Koelnmesse“/„Roro20“ (dizainas – Rolando Meyer-Brühlo, gamintojas – „Brühl“)
„Koelnmesse“/„Roro20“ (dizainas – Rolando Meyer-Brühlo, gamintojas – „Brühl“)

Nauja kultinės sofos „roro“, gaminamos nuo 1998 metų, versija „Roro20“ šiemet pasirodė neatsitiktinai. Multifunkcinių baldų populiarumas – dar viena ryški šio sezono tendencija. Elegantiška dvivietė sofa išsaugojo dešimtojo dešimtmečio minimalistinio dizaino stilistiką, o prisėdus tarsi atgyja stebindama komforto galimybėmis: sėdimoji dalis sukasi 90 laipsnių kampu, o porankiai ir atlošas tikrąja šio žodžio prasme gali lanksčiai prisitaikyti prie pačių įvairiausių kasdienių situacijų.

„Santiago“ (dizainas – Rene Šulco, gamintojas – „Ton“)

„Koelnmesse“/„Santiago“ (dizainas – Rene Šulco, gamintojas – „Ton“)
„Koelnmesse“/„Santiago“ (dizainas – Rene Šulco, gamintojas – „Ton“)

Baldas, apie kurio buvimą šiuolaikiniuose interjeruose dažnai pamirštama. Ir be reikalo – mobilios pertvaros išsprendžia nemažai problemų, kai reikia greitai ir be didesnių rūpesčių atskirti erdves. Ši pertvara susilanksto ir neužima daug vietos, o tai – dar vienas privalumas.

„Liberti“ (dizainas – „Archirivolto“, gamintojas – „Calligaris“)

„Koelnmesse“/„Liberti“ (dizainas – „Archirivolto“, gamintojas – „Calligaris“)
„Koelnmesse“/„Liberti“ (dizainas – „Archirivolto“, gamintojas – „Calligaris“)

XX amžiaus pradžioje atrasta medienos lenkimo technologija iš esmės pakeitė kėdės grožio standartus. O po daugiau kaip šimto metų italų dizaineriai šiuolaikiškai interpretavo visoje Europoje paplitusių kėdžių dizainą pasitelkę inovatyvią itin aukštos kokybės medžiagą – polipropileną. Pačių įvairiausių spalvų „Liberti“ kėdės puikiai tiks jaukiam pasisėdėjimui ne tik valgomajame, bet ir terasoje ar sode.

„Icaro“ (dizainas – „Archirivolto“, gamintojas – „Calligaris“)

„Koelnmesse“/„Icaro“ (dizainas – „Archirivolto“, gamintojas – „Calligaris“)
„Koelnmesse“/„Icaro“ (dizainas – „Archirivolto“, gamintojas – „Calligaris“)

Valgomojo stalas – vienas svarbiausių šiuolaikinio interjero baldų. „Icaro“ skiriamasis bruožas – itin charakteringo dizaino metalo kojų konstrukcija, o privalumų sąrašą papildo ne tik šis originalus dizaino sprendimas, bet ir platus stalviršio medžiagų, formų ir dydžių pasirinkimas.

„Disc“ (dizainas – „365° North“, gamintojas – „Wendelbo“)

„Koelnmesse“/„Disc“ (dizainas – „365° North“, gamintojas – „Wendelbo“)
„Koelnmesse“/„Disc“ (dizainas – „365° North“, gamintojas – „Wendelbo“)

Skandinaviško interjero stiliaus populiarumas auga ir dėl dabar ypač madingų šiaurietiškų gyvenimo būdo koncepcijų, tokių kaip danų „hygge“ ar švedų „lagom“. Vis dėlto visame pasaulyje skandinaviškas stilius ir toliau vertinamas dėl nesumeluoto požiūrio į funkcionalumą, eleganciją ir nepriekaištingą kokybę. Šis kavos staliukas kaip tik apie tai.

„Sillon” (dizainas – Sebastiano Herknerio, gamintojas – „&Tradition”)

„Koelnmesse“/„Sillon” (dizainas – Sebastiano Herknerio, gamintojas – „&Tradition”)
„Koelnmesse“/„Sillon” (dizainas – Sebastiano Herknerio, gamintojas – „&Tradition”)


Veidrodis šiuolaikiniame interjere ne tik optiškai padidina erdvę. Interjero dizaineriai įvairių formų ir dydžių veidrodžius paverčia žavingais ir intriguojančiais interjero akcentais. „Sillon“ skiriamas bruožas – subtiliai graviruotas chromo arba žalvario rėmas, kurį sukurti dizainerį įkvėpė prancūziškasis „Art Deco“ stilius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis