09:00

Klauskite teisininko: ką daryti, jei pardavėjas atsisako priimti nekokybišką prekę?

Lietuvoje, kaip ir daugelyje kitų šalių, vartotojai turi teisę reikšti tam tikrus reikalavimus pardavėjams, šiems pardavus netinkamos kokybės prekes. Kadangi ne visada žinoma, kaip tinkamai pasinaudoti šiomis teisėmis, advokatė Gintarė Bernotė paaiškina, ką daryti, jei pardavėjas atsisako priimti nekokybiškas prekes, kokios yra vartotojo teisės ir kokių veiksmų reikėtų imtis siekiant apginti savo teises ir teisėtus interesus.
Asociatyvi nuotr. ir advokatė Gintarė Bernotė
Asociatyvi nuotr. ir advokatė Gintarė Bernotė / Shutterstock ir WEDO nuotr.

Skaitytojas klausia: „Parduotuvė atsisako priimti nekokybišką prekę atgal ir grąžinti pinigus. Ar turiu teisę reikalauti pinigų grąžinimo? Kaip tai padaryti?“

Turite klausimų teisininkams? Kyla keblumų santuokos, šeimos teisės, finansų, nekilnojamojo turto, karjeros ar kitose aktualiose srityse? Rašykite el. paštu klauskiteteisininko@15min.lt ir užduokite klausimą, aiškiai išdėstant problemą. Į atrinktus klausimus 15min.lt Gyvenimo rubrikoje atsakys teisininkai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai