Savo vaidmenį su eilėje prie jo dėmesio stovinčiomis klientėmis jis apibūdina taip: psichiatras, kuris turi ir kitų privalumų...
Jis tikina, kad puikius įgūdžius savo veiklai jis įgavo dirbdamas... vestuvių ir laidotuvių organizavimo firmoje. „Žmonės neperka tavo prekės ar paslaugos vien todėl, kad ji tau atrodo gera – jie juk neturi galimybės jos iškart patikrinti. Jie patiki tau savo pinigus todėl, kad tavimi pasitiki. Būtent ten dirbdamas aš išmokau savireklamos. Tuo dabar ir užsiimu“, – dėsto savo teoriją žigolo.
Ir tie tūkstantukai, pasirodo, jam byra ne vien už akrobatinius triukus lovoje. Pirmiausia Hikaru Aizawa negaili savo laiko flirtui su klientėmis, dėmesingai jas išklauso, o tokie pasimatymai ne visuomet baigiasi seksu.
„Mano reputacija leidžia man prašyti 200 000 dolerių už praleistą vakarą su manimi. Moterys trokšta emocijų, svajoja patirti pakilų įsimylėjimo jausmą, aistrą, begalinį susijaudinimą. Visa tai aš joms suteikiu“, – pasididžiuodamas dėsto geidžiamiausias Japonijos vyras.
Likimo ironija, bet didžiausią jo klienčių dalį sudaro geišos. Jos kreipiasi į vyrą po to, kai pačios pabendrauja su vyrais prestižiniuose Tokijo klubuose. Tarp Hikaru klienčių – be abejo ir pasiturinčios damos, kurios dažniausiai viliasi, kad jas pamils ir jos taps jo nuolatinėmis draugužėmis. Visa žigolo paslaptis ta, kad jis leidžia kiekvienai moteriai su juo pasijusti ypatingai. Nieko čia naujo, ar ne? Taip, bet jų teisėti vyrai turbūt jau seniai nustojo stengtis.
Žigolo paslaugos puikiai apmokamos, gyvena jis prašmatniai, be to, nuolat gauna dovanų iš savo klienčių. Jo būstas lūžta nuo brangių laikrodžių, brangenybių, vardinių drabužių ir avalynės. Beje, moterys, visada pasiklausia, ko jų dievaitis labiausiai norėtų, ir vykdo jų pageidavimus...
Siūlome pasižiūrėti, kaip atrodo geidžiamiausias Japonijos vyras: