Kiekviena taurė – unikalus meno kūrinys
„Kaip ir senųjų laikų aristokratai, virtuvės aristokratai ypatingą reikšmę suteikia gėrimų ritualams“,- teigia kilmingų indų prekybos tinklo „Metalo amžius“ atstovė Janina: „Alkoholinius gėrimus tokie pirkėjai vartoja saikingai, tačiau taip, kaip pridera. Baltą vyną – tik iš balto vyno taurių, džiną – iš džino, o viskį – tik iš viskinių taurių“.
Paklausta apie populiariausias šių metų taures, „Metalo amžiaus“ ekspertė atsakė nedvejodama: „Tai be abejonės būtų madingos, menininkų kūriniais papuoštos vokiečių gamintojo Ritzenhoff stiklinės taurės“.
Kiekviena Ritzenhoff taurė yra tarsi atskiras meno kūrinys, todėl praturtina ne tik šventinių vakarų ritualus, bet ir namų interjerą. Pavyzdžiui, balto vyno taurių kolekciją sudaro trys skirtingos taurės su aukštos kokybės platinos dekoracijomis. Šių dekoracijų autorės – garsios Europos dizainerės Angela Schiewer, Kathrin Stockebrand ir Concetta Lorenzo, papuošusios taures meniškais natų, grafinių užrašų bei vynuogynų motyvais.
Aristokratiško polėkio pirkėjai šiandien itin dažnai renkasi ir džino taures, iš kurių dažniausiai geriami sparčiai išpopuliarėję „Gin & Tonic” (liet. džino su toniku) kokteiliai. Į modernius interjerus puikiai įsikomponuos siurrealistiniais gyvūnų motyvais dizainerės Karin Rytter dekoruotų džino taurių duetas. O štai klasikos mėgėjai dažniausiai renkasi elegantiškąsias dizainerės Maggie Enterrios kurtas džino taures Schattenfauna.
Populiariausių Ritzenhoff taurių penketuką užbaigia paslaptingasis taurių prosekui rinkinys Rosehauch, hipsteriškais pasakų motyvais dekoruotos viskio taurės „Next Whisky“ bei žiemos romantika dvelkiančios ir itin subtilios raudono vyno taurės „Red“.
Taurių pasirinkimo mokslas
„Didžiulis dėmesys, kurio mūsų parduotuvėse susilaukia šio gamintojo taurės, liudija, jog Ritzenhoff pakeitė išlavintą skonį turinčių pirkėjų požiūrį į pačią taurių kategoriją“,- teigia „Metalo amžiaus“ specialistė: „Virtuvės aristokratai į taures investuoja kaip į subtilius namų dekoro elementus, kurie praturtina ne tik gėrimų kultūros ritualus, bet ir kasdienę namų estetiką“. Be estetinių taurių pasirinkimo kriterijų, „Metalo amžiaus“ konsultantė išskyrė ir kitus, pavyzdžiui, sezoninius bei funkcinius kriterijus.
Skirtingi pirkėjai taures perka skirtingais metų laikais. Žiemą, prieškalėdiniu laikotarpiu, taures pirkti suskumba masinės auditorijos, o štai vasarą pastebimas didesnis žinovų susidomėjimas.
„Vasarą parduotuvėse kur kas patogiau ramiai apžiūrėti pilną, kalėdotojų „nenusiaubtą“ asortimentą ir pasiruošti jaukiems rudens vakarams namuose“,- pastebi „Metalo amžiaus“ atstovė: „Be to, visą rugpjūčio mėnesį visam taurių asortimentui taikome 30 proc. nuolaidą“.
Kaip tvirtina specialistė, taurės pritaikymas konkrečiam gėrimui tėra virtuvės aristokrato pradžiamokslis. Pirkėjai vis dažniau domisi ne tik, kokias taures rinktis kokiam gėrimui, bet ir kokios taurės tiktų, pavyzdžiui, Pinot Noir ar kitai specifinei raudono vyno rūšiai.
„Metalo amžiaus konsultantai gali patarti, kaip skirtingų taurių geometrinės formos bei kitos savybės veikia skirtingų gėrimų skonių, kvapų bei bendros ritualo estetikos visumą, todėl taures profesionaliai padės išsirinkti net ir pačiam išrankiausiam gurmanui“,- teigia Janina.
30 proc. nuolaida iki vasaros pabaigos taikoma visam „Metalo amžiaus“ taurių asortimentui tiek fizinėse parduotuvėse tiek elektroninėje parduotuvėje metaloamzius.lt.