Jo veikimo principas gana paprastas – ekrane išsirinkus norimą dovaną, terminale ant stilizuoto popieriaus atspausdinamas dovanų kuponas. Pirkėjas taip pat gauna ir dovanų dėžutę, todėl nebereikia rūpintis kupono įpakavimu. Dovana pirkėjui pateikiama pilnai paruošta.
„Emoti Group“ vadovo Aurimo Mažylio teigimu, mintis apie savitarnos terminalą brendo senai, jį išmėginti nutarta Suomijoje. „Ši šalis pasirinkta dėl bendro savitarnos paslaugų populiarumo. Nutarėme suteikti galimybę dovanų kuponą atsispausdinti bet kuriuo paros metu. Pirmieji mėnesiai pasiteisino, mūsų tikslas – piko metu parduoti apie 1000 dovanų kuponų per mėnesį. Šiuo metu kiekiai banguoti. Būna dienų, kai pardavimo pajamos siekia 1000 eurų“, – sako A. Mažylis.
Pirmųjų terminalų kūrimas ir gamyba kainavo 50 tūkst. eurų. Išmėginus pirmąjį, pagaminti dar trys, kurie netrukus iškeliaus į Suomiją ir Lenkiją. Pirmajam diegimo etapui iš viso bus skirta 500 tūkst. eurų. Terminalų plėtra planuojama tiek Suomijoje, tiek kitose Baltijos šalyse. Šiuo metu „Emoti Group“ per valdomus prekės ženklus „Laisvalaikio dovanos“ ir „NoriuNoriuNoriu.lt“ veikia 5 šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Suomijoje ir Lenkijoje.
Dovanų kuponų savitarnos terminalas kurtas specialiai „Emoti Group“ poreikiams, darbus atliko UAB „Hansab“. Kūrimo procesą A. Mažylis vertina kaip sėkmingą, nors nestigo iššūkių.
„Kuriant nuo nulio visada procesas trunka ilgiau, o pandeminiai tiekimo iššūkiai suteikė papildomų išbandymų. Džiaugiamės, jog „Emoti Group“ pasitikėjo mumis ir leido įgyvendinti jų norą sukurti unikalų sprendimą rinkoje“, – teigia UAB „Hansab“ projektų vadovas Mantas Budraitis.
Rinkoje esantys panašūs įrenginiai naudoja spiralinius mechanizmus, kurie netiko nei dėl užimamo ploto, nei talpa, todėl suprojektuotas ir pagamintas unikalus mechanizmas. Terminalas patogus ir asortimento papildymui, o tai būtina, nes nuolat atsiranda naujos laisvalaikio dovanos ir veiklos.
„Hansab“ projektų vadovo M. Budraičio teigimu, pagrindinis šio projekto iššūkis buvo specialių charakteristikų dėžučių išdavimo mechanizmas, dėžučių skirstytuvas, kuris ne tik talpintų bent 100 dėžučių, bet būtų ir kompaktiškas.
„Norėjome terminalo, kuris ne parduoda jau turimas prekes, kaip esame įpratę matyti, o sukuria naują produktą, tai yra, spausdina pasirinktą dovanų kuponą. Po kelių mėnesių bandomojo laikotarpio jau drąsiai galime sakyti, kad turime mūsų produktui geriausiai pritaikytą sprendimą“, – sako A. Mažylis.
Sėkmingas startas su unikaliu sprendimu uždega žalią šviesą būti konkurencingais savitarnos terminalų rinkoje.