Šiame pasaulyje Džordžas Džentlis (Martin Shaw) yra vienas iš paskutiniųjų likusių nepaperkamų policininkų. Dėl asmeninių priežasčių jis imasi jauno baikerio, įsitraukusio į narkotikų tinklą, nužudymo bylos, kuri, jo manymu, bus paskutinė jo karjeroje. Džentlio žmoną nužudė garsus gangsteris, ir policininkas mano, kad baikerio mirtis gali būti su juo susijusi, tačiau jam taip pat tenka imtis Džono Bakuso (Lee Ingleby), karštakošio policininko, kurį palietė korupcijos vėjai, bylos.
Džordžą Džentlį įkūnija vienas gerbiamiausių britų televizijos aktorių Martinas Šo (Martin Shaw), kurį serialas akivaizdžiai patraukė scenarijaus rašymo kokybe: „Viskas man prasideda ir baigiasi nuo scenarijaus", - sakė aktorius, manantis, kad Džentlis yra senų laikų policininkas. „Antrajame pasauliniame kare jis kariavo su generolu Montgomeriu; jis labai kietas, patyręs kovotojas. Manau, jo pečius slegia didžiulė našta. Jam tenka iš pirmo žvilgsnio neįvykdomas uždavinys - bandyti pakeisti korumpuotas policijos pajėgas", - savo personažą apibūdino Šo.
Flaneris atsitiktinai knygyne užkliuvo už Džordžo Džentlio (George Gently) knygų serijos: anksčiau jų nebuvo skaitęs, taip pat nebuvo girdėjęs ir apie autorių Alaną Hanterį (Alan Hunter), tačiau ieškojo, ką pritaikyti serialui, ir ypatingasis policininkas jam pasirodė tapsiąs puikiu pagrindu. Flaneriui labiausiai patiko, kad Džentlis buvo senamadiškas ne tik savo metodais ir požiūriu, bet ir vertybėmis. Tačiau nors originalių romanų, kurių buvo parašyta dešimtys, siužetas driekėsi nuo šeštojo iki aštuntojo dešimtmečio, Flaneris liko prie septintojo dešimtmečio Anglijos, nes manė, kad būtent šiuo laikotarpiu šalyje vyko didžiuliai socialiniai pokyčiai. Pokyčiai, kurie smarkiai sujaukė Džentlio vertybes. Būtent šiuo požiūriu serialas ir išsiskiria iš daugumos policijos dramų, mat jame daugiausia dėmesio skiriama personažams, o ne siužetui.
Flaneris ir komanda šio požiūrio laikėsi visą antrąjį sezoną, kurį sudaro keturios pilnametražės serijos – kiekvienoje iš jų dėmesys sutelkiamas į atskirą bylą. Pasak scenaristo, įdomiausia šiose serijose buvo tai, kad jis galėjo rašyti apie epochą, kurioje užaugo. Šiose serijose nagrinėjamos problemos - abortai, seksualumas, jaunimo gaujos, vaikų išnaudojimas, rasinės problemos ir terorizmas - septintajame dešimtmetyje buvo suvokiamos visai kitaip nei dabar.
„Praeitis - tai kita šalis", - apibendrindamas serialo esmę sakė Flaneris. Kitame sezone jis ne tik patobulino Džentlio personažą, bet ir jo bei Bakuso santykių dinamiką. Istorija, charakteriai ir kraują stingdantys nusikaltimai - tai „Inspektoriaus Džordžo Džentlio“ esmė - šeštadieniais 20.30 val. tik per Epic Drama.
Daugiau informacijos rasite Facebook