„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2021 07 09

Mažiau daiktų, daugiau istorijų: „Laisvalaikio Dovanos“ švenčia 15-os metų gimtadienį

„Mažiau daiktų, daugiau istorijų!“, - tokiu šūkiu vadovaujasi įspūdžio dovanų parduotuvė „Laisvalaikio Dovanos“, šiandien mininti 15 - os metų gimtadienį! Įmonės misija remiasi vartotojiškumo mažinimo principais, siekiama keisti dovanojimo įpročius ir skatinama dovanoti teigiamas emocijas, patirtis bei prisiminimus išliekančius visam gyvenimui.
Laisvalaikio dovanos
Laisvalaikio dovanos / „Laisvalaikio Dovanos“ nuotr.
Temos: 2 Pramogos Dovana
 „Laisvalaikio Dovanos“ nuotr./Laisvalaikio dovanos - 15-as gimtadienis
„Laisvalaikio Dovanos“ nuotr./Laisvalaikio dovanos - 15-as gimtadienis

ATVIRUKE GIMUSI IDĖJA

„Laisvalaikio Dovanos“ įkūrėjas Linas Čeikus teigia, kad niekada nemėgo pirkti ar dovanoti daiktų, o lankymasis parduotuvėse jam visada buvo kančia. „Dar maždaug 2003 -iais metais, artėjant draugo gimtadieniui, svarsčiau, kaip jį nustebinti. Jau tuomet tvirtai žinojau, kad nesugalvosiu jokio daikto, kuris jam patiktų, būtų naudingas ir reikalingas. Taip kilo idėja dovanoti laiką kartu, nuveikti kažką smagaus, įsimintino ir padaryti viską „kitaip“ nei įprasta. “, - istorija dalijasi L. Čeikus. Anot Lino, galvodamas apie dovaną, jis atsižvelgė į draugo pomėgius. Jam patiko gamta, automobiliai, tad kilo idėja pakviesti pasivažinėti keturračiais. Dovana buvo įteikta nupiešus atviruką, užrašius sveikinimą bei kvietimą pramogauti. „Tokia dovana patiko ne tik mano draugui, bet ir man pačiam, tad nuo to laiko visus artimus žmones sveikindavau nupiešdamas atviruką ir pakviesdamas pramogauti. Po kelių metų supratau, kad jei tokios dovanos pradžiugina mano draugus, jos gali patikti ir kitiems. Taip gimė „Laisvalaikio Dovanos“ .“, - prisiminimais apie įmonės atsiradimą dalijasi Linas.

 „Laisvalaikio Dovanos“ nuotr./ Linas Čeikus
„Laisvalaikio Dovanos“ nuotr./ Linas Čeikus

PASIKEITUSI DOVANOJIMO KULTŪRA

„Laisvalaikio Dovanos“ - tai pirmoji įspūdžių parduotuvė Lietuvoje pradėjusi pokyčius dovanojimo kultūroje. Šiuo metu siūloma daugiau nei 1300 įspūdžius ir geras emocijas garantuojančių pasiūlymų, tarp kurių nėra nei vienos dūžtančios, dulkančios ar gendančios dovanos. Pasikeitusius lietuvių dovanojimo įpročius liudija skaičiai - per įmonės gyvavimo laikotarpį parduota daugiau nei 2 milijonai skirtingų pramogų bei įspūdžių. Psichologijos profesorius Leaf Van Boven teigia, kad būtent patirtys žmonėms teikia daugiau džiaugsmo nei materialinės dovanos, jos yra siejamos su gilesnėmis asmeninėmis prasmėmis, be to skatina sėkmingus socialinius įgūdžius. Per įmonės 15 -os metų gyvavimo laikotarpį populiariausių įspūdžių viršūnėse įsitvirtino ir išliko skrydžiai oro balionu, šuoliai parašiutu ar virve. „Tai parodo, kad lietuviai yra atviri naujoms patirtims, įspūdžiams ir drąsiai leidžiasi į nuotykius išliekančius atmintyje visam gyvenimui.“, - teigia produktų grupės vadovas Justinas Andriulis.

UNIKALŪS PROJEKTAI

„Laisvalaikio Dovanos“ gali pasigirti ne tik daugiau nei 1300 kruopščiai atrinktų įspūdžio dovanų, bet ir nemažu bagažu unikalių projektų. Pačiu populiariausiu išlieka galimybė pasivažinėti galingaisiais automobiliais Ferrari ar Lamborghini. Klientai gali pasirinkti, ar nori važiuoti lenktynių trasoje, ar miesto gatvėse. „Pasivažinėjimas super automobiliais tai puiki dovana kiekvienam autofanui. Ir nors tai dažna dovana vyrui, ši pramoga sparčiai populiarėja ir moterų tarpe. “, - įžvalgomis dalinasi Justinas. Lietuviai mielai išbando ir skirtingas gurmaniškas patirtis: vakarienę tamsoje „Dine in the dark“, tragikomišką šou „Shitty dinner“. „Karantinas pakoregavo planus ir rudenį teko atšaukti suplanuotus renginius. Džiaugiamės, kad dabar, nors ir su tam tikrais apribojimais, vėl galime pakviesti žmones atrasti naujus skonius ir įspūdžius neįprastu formatu.“, - teigia Justinas. Unikalių projektų kolekcijoje taip pat galima rasti šiurpinančią vakarienę „Haunted dinner“ bei magijos prieskoniais pagardintą patyrimą „Magic dinner“.

„Laisvalaikio Dovanos“ nuotr./Projektas „Shitty Dinner“
„Laisvalaikio Dovanos“ nuotr./Projektas „Shitty Dinner“

PRISITAIKYMAS PRIE KLIENTŲ POREIKIŲ

„Pastarieji metai buvo sudėtingi visiems. Dauguma mūsų partnerių negalėjo suteikti paslaugų, o klientai jomis pasinaudoti. Todėl nuo praėjusių metų liepos visi mūsų dovanų kuponai galioja 3 metus nuo įsigijimo datos.“ - apie iššūkius karantino metu pasakoja Justinas. „Laisvalaikio Dovanos“ - tai pirmoji ir vienintelė įspūdžio dovanų parduotuvė taikanti tokios trukmės galiojimo laiką. Pirmuosius metus kuponas galioja įprastai, likusius du metus kuponas tampa tos vertės dovanų čekiu, kurį galima išnaudoti pasirinktai pramogai. Anot Justino, tai užtikrina, kad dovanos gavėjas tikrai galės pasinaudoti kuponu ir pasisemti naujų įspūdžių.

„Laisvalaikio Dovanos“ kviečia ir toliau keisti dovanojimo įpročius, dažniau dalintis geromis emocijomis ir įspūdžiais. Daugiau nei 1300 idėjų, kaip nudžiuginti artimiausius ir nuspalvinti kasdienybę naujomis patirtimis rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs