2014 12 03

Optinė apgaulė: objektų instaliacijose prancūzas paslepia meno šedevrus

Pasauliniu mastu išgarsėjęs prancūzų menininkas Bernard'as Pras pripažinimo sulaukė gerai žinomų dailininkų darbus pateikdamas kiek įdomiau nei ant įprastos baltos drobės.
Bernard'o Pras kūrinys
Bernard'o Pras kūrinys / Kadras iš vaizdo įšrašo
Temos: 1 Menas

Sukurdamas įspūdingo dydžio įvairų objektų instaliacijas, jis garsiųjų dailininkų darbus „paslepia“ daiktų krūvoje, kurioje šiuos meno kūrinius pamatyti galima tik į instaliacijas žiūrint tam tikru kampu.

Tam, kad sukurtų kiek iškreiptą meno kūrinio efektą, menininkas itin atidžiai planuoja visą daiktų išdėstymą, kruopščiai atsirinkdamas daiktus pagal jų spalvą, dydį formą ir asociacijas su „paslėptu“ portretu. Jo atrinkti daiktai ir tampa viso paveikslo pamatu.

Už garsiojo menininko instaliacijas, kurias kurdamas jis užtrunka daugiau kaip tris savaites, kolekcionieriai ryžtasi mokėti įspūdingas sumas – daugiau kaip 30 tūkst. eurų, o už didelio formato instaliacijų nuotraukas – apie 10 tūkst. eurų.

VIDEO: Bernard'o Pras pristatymas

Savo instaliacijoms menininkas naudoja įvairias plastiko atliekas, senas tabletes, dėžutes, maišelius, žaislus, muzikos instrumentus, namų apyvokos daiktus ir kitus jam pagal tekstūrą, formą ir spalvą tinkančius objektus. Na, o jo gauti rezultatai išties yra pribloškiantys – siūlome įvertinti ir jums.

 

A photo posted by The Art Box Inc. (@theartbox832) on

 

A photo posted by The Art Box Inc. (@theartbox832) on

 

A photo posted by The Art Box Inc. (@theartbox832) on

 

A photo posted by The Art Box Inc. (@theartbox832) on

 

A photo posted by The Art Box Inc. (@theartbox832) on

 

A photo posted by The Art Box Inc. (@theartbox832) on

 

A photo posted by The Art Box Inc. (@theartbox832) on

 

A photo posted by The Art Box Inc. (@theartbox832) on

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis