2019 06 10

Pasaulį išmaišęs Makalius atviras: gryname Lietuvos ore atranda tikrąją ramybę

Vienas žinomiausių Lietuvos keliautojų ir kelionių organizatorius Rimvydas Širvinskas-Makalius lėktuvuose praleidžia ne mažiau laiko nei ant žemės. Ir jei dauguma mano, jog šis vyro darbas yra tik apie malonumą, kelionių meistras suskubtų pataisyti. Jo rutina – ieškoti, planuoti, rašyti, fiksuoti – yra tik maža darbo dalis, o kelionės gali ne tik išvarginti, bet ir persotinti net ir labiausiai užkietėjusius nuotykių ieškotojus. Nustebsite, tačiau pasaulį išmaišęs Makalius poilsio ir atokvėpio semiasi iš paprasto buvimo gryname ore.
Rimvydas Širvinskas-Makalius
Rimvydas Širvinskas-Makalius / IKI nuotr.

Biuro sienas iškeitė į gryną orą

Nemažą dalį laiko svečiose šalyse praleidžiantis Makalius teigia, kad būdamas Lietuvoje stengiasi atsikvėpti, o nuolatiniame skubėjime ieško harmonijos. „Supratau, kad geriausiai jaučiuosi tada, kai pakankamai laiko praleidžiu lauke. Turbūt neatsitiktinai dalį savo darbų šiltuoju metų laiku atlieku ne užsidarydamas tarp biuro sienų, o ieškodamas būdų, kaip ištrūkti į orą. Bene geriausiai tam pasitarnauja pietų pertraukos. Eilę metų su kolegomis puoselėjame tradiciją – apsirūpiname maistu ir pietus perkeliame į bet kokią žalią zoną: kartais vykstame prie ežero, o kartais – gana net ir pievos ar artimiausio parko“.

Tiesa, pastaruoju metu, anot Makaliaus, ypač pasitarnauja naujame jo biure esanti milžiniška terasa. „Kai už lango toks oras, kojos pačios neša į terasą. Čia savo vietą netruko atrasti didžiulis stalas, prie kurio ne tik nudirbami darbai, organizuojami susitikimai, bet ir vyksta patys skaniausi užkandžių momentai. Su kolegomis juokaujame, jog gryname ore maistas įgauna stebuklingų galių ir yra kur kas skanesnis. Be to, pastebėjome, jog daugiau laiko leidžiant gryname ore, esame labiau darbingi, o ir saulėtojo vitamino D gauname daugiau“.

IKI nuotr./Rimvydas Širvinskas-Makalius
IKI nuotr./Rimvydas Širvinskas-Makalius

Anksčiau vakarėliai, dabar – jaukūs namai gamtos pašonėje

Įvairių vakarėlių nuotraukose anksčiau šmėžuodavęs Makalius, dabar teigia linksmybėmis nepiktnaudžiaujantis, o į kai kurias pramogas, ypač viešėdamas svetur, žiūri kaip į darbo dalį.

„Kelionės man atnešė suvokimą, kaip svarbu praleisti laiką gamtoje ir ramybėje, tad ir naujos gyvenamosios vietos sau ieškojau Lietuvoje, norėdamas gyventi toliau nuo miesto ir kuo arčiau gamtos“, – pasakoja kelionių organizatorius.

Makalius tikisi, jog šią vasarą savo laisvą laiką pavyks leisti būtent namuose: „Laikas gryname ore man padeda atpalaiduoti mintis bei mėgautis tyla ir gamtos teikiama ramybe, kurios taip norisi po įtemptos darbo dienos ar savaitės“.

Nepažintas šalies vietas siūlo atrasti per piknikus gamtoje

Anot Makaliaus, šalies grožį keliaudamas jis atranda skirtingais būdais, vienas jų – per maistą. „Gastronominiai atradimai yra puikus būdas pažinti bet kokią naują šalį. Tiesa, manau, kad šią taisyklę galime taikyti ir Lietuvoje. Nesvarbu, kad daug kas išragauta – kartais pakanka ir paprasto sumuštinio gražioje vietoje. Ypač vasarą, kuomet pas mus viskas taip žalia, prisėsti su maistu mėgstamoje lauko vietoje yra puikus atsipalaidavimo būdas“, – įsitikinęs Makalius.

Šią vasarą užkietėjęs keliautojas jungiasi prie prekybos tinklo IKI inicijuojamos kampanijos „Visi į lauką!“ ir drauge ragina pasiduoti spontaniško pikniko idėjai. „Kuo daugiau laiko leisime gryname ore, tuo daugiau laimės hormonų gausime. Praėjusiais metais turėjau tikslą – kuo daugiau pakeliauti po Lietuvą, todėl drąsiai galiu teigti, kad mūsų šalis ir jos infrastruktūra yra puikiai pritaikyta tiek kelionėms, tiek spontaniškiems piknikams gamtoje. Turime daugybę grilio zonų, jaukių pavėsinių, pažintinių takų, suolelių ar gražių panoraminių vietų. Atraskime tai, ką turime geriausio pas save“, – siūlo kelionių organizatorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis