Penkios kompanijos „Dyson“ technologinės naujienos reikliausiems pirkėjams

Kokį bendrą vardiklį rastumėte rinkdamiesi ausines, robotą siurblį, plaukų džiovintuvą ir šviestuvą? Pažangius technologinius sprendimus kurianti kompanija „Dyson“ linkėtų, kad vienijantis kliento reikalavimas tokiems gaminiams būtų kokybė ir inovatyvumas. Nes vartotojui šiuodu dėmenys suteiks kasdienio gyvenimo komfortą, o gamintojus skatins kurti ir siūlyti rinkai daugiau, nei pakankama nereikliam pirkėjui.
Ausinės „Dyson OnTrac”
Ausinės „Dyson OnTrac” / „Dyson" nuotr.

Kompanija „Dyson“ nuolat atkreipia rinkos dėmesį savo inovatyviais gaminiais. Vis pažangesni įrenginiai gimsta laikantis kompanijos kredo – spręsti problemas, kurias kiti gamintojai ignoruoja, ir kurti geresnes patirtis bei įpročius, įrodyti, kad ausinės gali triukšmą slopinti dar geriau, o dulkių siurblys gali dirbti tyliau.

Tad kokie techniniai pranašumai ir inovacijos leidžia „Dyson“ ausinėms ir robotui siurbliui išsiskirti iš kitų rinkoje esančių produktų, pirmiausia vertinant triukšmo slopinimo funkciją, baterijos tarnavimo laiką ir valymo efektyvumą?

Dulkių siurblys. Patyrusiems vartotojams ne paslaptis, jog cikloninę dulkių filtravimo sistemą turintys dulkių siurbliai veikia garsiau, nei įprasti dulkių siurbliai su maišeliais. Kompanija „Dyson“ irgi galėtų naudotis ta visuotinai pripažįstama ir net toleruojama šios rūšies siurblių silpnybe. Bet vietoj to „Dyson“ ilgus metus investavo į siurblio akustinių savybių gerinimą, kad šis prietaisas veiktų kaip įmanoma tyliau, o kartu neprarastų svarbiausios savybės – valymo efektyvumo. Nuoseklių pastangų dėka Lietuvos rinka šiandien jau gali rinktis „Dyson 360 Vis Nav“ robotą dulkių siurblį, kuris skaitmeninio variklio dėka gali siurbti taip pat galingai ir efektyviai kaip ir vartotojams jau įprastas belaidis „Dyson“ dulkių siurblys.

„Dyson" nuotr./„Dyson“ dulkių siurblys
„Dyson" nuotr./„Dyson“ dulkių siurblys

Ausinės. „Dyson“ sukaupta patirtis leido kompanijai žengti į naują prekių kategoriją, t.y. ausines. Čia gamybos procese išskirtinis dėmesys buvo skiriamas akustikos balansui tarp aukštos kokybės garso atkūrimo bei triukšmo, kuris yra garso tarša žmogaus klausai, slopinimo. D.one parduotuvėse jau galite ir apžiūrėti, ir išbandyti stilingas, modernaus dizaino ausines „Dyson OnTrac“.

Plaukų džiovintuvai. Kaip „Dyson Supersonic r“ profesionalus plaukų džiovintuvas kirpėjams ir išmanusis plaukų džiovintuvas „Dyson Supersonic Nural“ buitiniam vartotojui palengvina plaukų priežiūrą tiek grožio salonuose, tiek namuose, ir kokie yra profesionalų atsiliepimai apie šiuos produktus? „Dyson“ prekės ženklo gerbėjai dar nepamiršo – pirmasis „Dyson Supersonic“ plaukų džiovintuvas buvo revoliucinis prietaisas šioje kategorijoje. „Dyson“ tuomet pavyko, galima sakyti, „išrasti“ plaukų džiovintuvą iš naujo – atrasti naujus technologinius sprendimus ir sukurti dizainą, pakeitusį grožio industriją. Naujausi „Dyson“ plaukų džiovintuvai dar kartą nustebino rinką: ergonomika, automatinis nustatymų pasikeitimas pagal antgalius, tobulesnė karščio kontrolė, automatinis įsijungimas ir išsijungimas, – visa tai suteikia dar daugiau laisvės ir patogumo.

„Dyson" nuotr./„Dyson Supersonic Nural“
„Dyson" nuotr./„Dyson Supersonic Nural“

Šviestuvas. Šviesa leidžia pažinti pasaulį, tačiau pripažinkite – šiai funkcijai daugelis dar pagailime dėmesio. Tuo rūpinasi naujasis „Dyson Morph“ šviestuvas, kurio kūrėjai turėjo dvi užduotis: sukurti geresnę apšvietimo aplinką namuose ar biure, kartu užtikrinant energijos naudojimo efektyvumą ir prietaiso ilgaamžiškumą. „Dyson“ technologai šį iššūkį vertino išties atsakingai. Rezultatas – šviestuvas, kuris patalpose sukuria kone natūralų apšvietimą, nes automatiškai nuolat keičia apšvietimo temperatūrą pagal natūralios šviesos temperatūrą. Prietaisas yra ir išmanus – viena jo funkcijų yra prieš mums pabundant sukurti „aušros“ efektą, palaipsniui pradedant šviesti – taip mūsų organizmui užtikrinamas natūralesnis ir todėl sveikesnis prabudimas.

„Dyson" nuotr./Šviestuvas „Dyson Morph“
„Dyson" nuotr./Šviestuvas „Dyson Morph“

Tad sugrįžkim į pradžią – kokį poveikį visi minėtieji nauji „Dyson“ produktai gali turėti, atsižvelgiant į vartotojų poreikius, gyvenimo būdą ir inovacijų vertinimą? Atsakymas aiškus – „Dyson“ produktai neabejotinai keis vartotojų įpročius ir suteiks jiems patogumo kasdieniame gyvenime. Užsukite į d.one salonus ir sužinosite daugiau.

„Dyson" nuotr./„Dyson Supersonic r“
„Dyson" nuotr./„Dyson Supersonic r“

Daugiau informacijos apie „Dyson“ naujienas rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis