Švaistymo ir perteklinio daiktų pirkimo problema Kalėdiniu laikotarpiu tampa ypatingai ryški. Po švenčių padovanoti daiktai dažnai lieka dar viena nereikalinga namų dekoro detale ir teikia tik trumpalaikį džiaugsmą gavimo metu. Dėl to, dovanų čekių platintojai kviečia rinktis įspūdžio dovanas, kurios leis patirti nepamirštamas nuotykių istorijas ir džiaugtis naujais pojūčiais ar smagiu laiku su artimaisiais. Šią žinią neša ir įmonės reklamoje kuriamas personažas – drąsus, jaunatviškas ir pramogas mėgstantis bei išbandantis Kalėdų senelis.
„Mūsų Kalėdų senelis drąsus, jaunatviškas ir gan kategoriškas. Žinutę „Daugiau vietos istorijomis“ transliuojame kitu kampu. Tai mums padeda išsiskirti tarp visų jaukių ir mielų Kalėdinių reklamų. Pateikiame tradicinį Kalėdų personažą kitaip.“, – teigia „Laisvalaikio Dovanų“ atstovė.
Stebint lankytojų susidomėjimo tendencijas dovanų čekių platintojai džiaugiasi, jog įspūdžio dovanotojų Kalėdiniu laikotarpiu pastebimai daugėja. Taip pat yra ir tų, kurie Kalėdinių dovanų pirkimo metu grįžta. Taigi, nors ir mažais žingsniais, vartotojiškumo ir nereikalingų daiktų dovanojimo kultūra mažėja.
Pramogautojo Kalėdų senelio įvaizdį dovanų čekių platinimo bendrovė naudoja jau antrus metus. Pastaraisiais metais sukurtas personažas susilaukė pozityvaus klientų dėmesio ne tik Lietuvoje. „Laisvalaikio Dovanos“ – jau daugiau nei dešimtmetį gyvuoja Lietuvos rinkoje ir turi filialus Lenkijoje, Latvijoje, Estijoje bei Suomijoje.
Platų Kalėdinių dovanų pasirinkimą rasite ČIA.