Sąstingis lems pergalę klientams
Karantinas, privertęs visus susitaikyti su gyvenimu ir bendravimu per ekraną, lieka su vis mažiau apribojimų. „Renginių organizavimo rinka išalkusi, pasiilgusi veiklos, kūrybos bei pasiruošusi patenkinti inoringiausią kliento norą ir konkurencinę kovą laimėti išskirtinumu“, – pastebi renginių organizatorius.
Anot jo, šioje vietoje tikrai laimės klientas, galėdamas pasirinkti iš itin gausaus renginių organizatorių idėjų sąrašo. R.Girštautas atskleidžia: „Stipriai pagerės renginių kokybė, nes rinkoje išliko geriausi ir stipriausi, galintys garantuoti profesionalų renginio išpildymą. Ši tendencija gyvuos ne tik šį, bet ir kitą sezoną, taip ir toliau tobulindama renginių rinką. Naujiems žaidėjams įsitvirtinti prireiks laiko, tad išlikę aršiau varžysis tarpusavyje.“
Pokyčiai įmonių renginiuose
Renginiai, skirti įmonių kolektyvams, pasižymės mažesniu dalyvių skaičiumi lyginant su ikipandeminiu laikotarpiu. „Didesnių įmonių kolektyvai nerizikuos darbuotojais ir jų sveikata, tad organizuos renginius atskiroms mažesnėms žmonių grupėms. Skaidymas vyks pagal departamentus, atstovybių lokacijas, darbuotojų amžių ir poreikius, – sako R.Girštautas. – Reikia nepamiršti ir to, kad bus aiškiau numatomas renginio tikslas: komandos formavimui ar darbuotojų motyvacijai kelti.“
„Didžiausi pokyčiai ateina kartu su galimybių pasu ar ES skaitmeniniu COVID-19 pažymėjimu. Tad, džiaugsis tie, kurie skatino ir įmonėse vykdė masinį darbuotojų vakcinavimą, o tai sudarys galimybes šėlti drauge dideliame kolegų būryje“, – teigia R.Girštautas.
Hibridinių renginių formatas
„Taps sunku taip greitai pamiršti per daugiau nei metus įsitvirtinusį nuotolinių renginių formatą, prie kurio puikiai prisitaikė ir ištobulino renginių organizavimo įmonės. Popandeminis laikotarpis išsiskirs tuo, jog dalis auditorijos liks prie ekranų, taip įtvirtindama hibridinių renginių formatą“, – teigia „Barrington Events“ renginių organizatorius.
Renginių organizatoriai kuriam laikui paliks galimybę rinktis, kokiu būdu bus norima dalyvauti renginyje. Naujausios technologijos leidžia profesionaliai išpildyti hibridinių renginių niuansus: „Gyvas renginys su tiesiogine transliacija ir daliniu dalyvavimu, nuotoliniu būdu transliuojant užsienio pranešėjų mokymus ar pranešimus. Taip pat dalis kolektyvo galės tiesiogiai dalyvauti renginyje, kita dalis – prisijungti prie veiklų ir renginyje dalyvauti nuotoliniu būdu. Taip įtraukiami visi norintys ir atsižvelgiama į skirtingus poreikius.“
Renginių organizatoriai kuriam laikui paliks galimybę rinktis, kokiu būdu bus norima dalyvauti renginyje.
Konkursai ir užsakymai – paskutinę savaitę
Įmones, dalyvaujančias viešuosiuose pirkimuose ar renginių organizavimo konkursuose, R.Girštautas perspėja: „Esame tikri, kad pokyčių atsiras ir organizaciniuose darbuose. Teks plušti intensyviau, nes užklausos, konkursai ir užsakymai prasidės daug vėliau, nei buvo įprasta.“
„Vertėtų nenustebti, kad viešieji renginiai, miesto šventės, atviro tipo lauko renginiai miestų aikštėse sulauks didesnio kiekio žiūrovų. Visuomenė yra ištroškusi pramogų, tad gausios minios žmonių trauks į nemokamus renginius. Turės praeiti laiko, kol šis visuomenės pramogų troškimo poreikis bus patenkintas“, – teigia renginių organizatorius.
„Turėtas patogumas renginį pradėti organizuoti iki jo likus 2-4 mėnesiams kuriam laikui turės būti pamirštas. Dėl per didelės baimės ir nežinomybės užsakovai pirkimus atlieka likus vos kelioms savaitėms iki renginio. Tad iš organizatoriaus pusės viskas vyks intensyviau, didesniu tempu ir stengiantis nepamesti smulkiausių detalių“, – darbo užkulisius atskleidė R.Girštautas.