„Verizon“ reklamą įkvėpė neseniai pasirodžiusi JAV statistika, kuria paaiškėjo, kad 66 proc. ketvirtokių domisi matematika ir tiksliaisiais mokslais, tačiau tik 18 proc. tiksliųjų mokslų specialybių studenčių yra merginos. Sociologai tikina, kad tokių profesijų mergaitės nesirenka paprasčiausiai dėl to, kad joms jau nuo pat vaikystės yra kalama į galvą, kad tai ne mergaitiški reikalai.
Ta pati mintis nagrinėjama ir „Verizon“ reklamoje – joje vaizduojama mergaitės branda nuo vaikystės iki pat paauglystės. Reklamoje rodoma mergaitė jau nuo pat mažumės analizuoja ją supančią gamtą, apžiūrinėja gyvūnėlius, kuria astronomijos projektą ant savo kambario lubų ir kartu su broliu konstruoja raketą. Ir visus šiuos jos veiksmus lydi tėvų pastabos, kad tik mergaitė neišsipurvintų, nesusiteptų savo gražios suknelės ar tiesiog sunkų darbą perleistų savo broliui.
Nors reklamoje tėvų rūpestis demonstruojamas gana subtiliai, jos potekstėje galiausiai paaiškėja, kad būtent toks stereotipinis mergaičių auklėjimas ir yra kaltas dėl to, jog vaikystėje gamta ir technologijomis besidominčios mergaitės vėlesniame amžiuje vis dėlto pasirenka kiek labiau „mergaitiškas“ profesijas.
Siūlome pasižiūrėti reklamą ir pagalvoti, ar nevertėtų savo vaikams leisti patiems nuspręsti, kuo jiems reikėtų domėtis: