„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2022 03 23

Sostinėje duris atvėrė naujas interaktyvus pramogų centras „Action!byApollo“

Antradienį Vilniaus prekybos ir pramogų centre „Ozas“ duris atvėrė 3500 kv. m ploto pramogų centras „Action!byApollo“. Didžiausiai pramogų kompanijai Baltijos šalyse „Apollo Group“ priklausančiame centre veikia 35 įvairiausių pramogų ir maisto zonos, kuriose atsipalaiduoti galės interaktyvaus laisvalaikio išsiilgę žmonės – draugai, kolegos, sporto sirgaliai ar šeimos su vaikais. Į didžiausią ir inovatyviausią šalyje pramogų centrą investuota 4,6 mln. eurų.
„Action!byApollo“ pramogų centro atidarymas „Oze“
„Action!byApollo“ pramogų centro atidarymas „Oze“ / Organizatorių nuotr.

Kaip teigia „Apollo Group“ vykdantysis direktorius Lietuvoje Tadas Račkauskas, interaktyvios pramogų erdvės idėja kilo pastebėjus neišnaudotą nišą ir įvertinus grupės patirtį bei potencialą.

„Nuo pat pirmos veiklos dienos „Apollo Group“ tikslas yra suburti žmones, kartu pasiūlant kuo platesnį pramogų spektrą. Tai iki šiol sėkmingai darėme Baltijos šalyse valdomuose kino teatruose ir restoranuose, tačiau pamatę potencialą pramogų segmente, nusprendėme išplėsti savo veiklą ir Vilniaus gyventojams bei svečiams pasiūlyti visiškai naują, modernią laisvalaikio erdvę. Tai yra pirmasis toks „Apollo Group“ pramogų centro formatas, kuriame galėjome pilnai pritaikyti turimą patirtį ir sukoncentruoti išskirtinį interaktyvių pramogų pasirinkimą“, – sako T. Račkauskas.

Prie šio sprendimo, anot vadovo, neabejotinai prisidėjo ir pandemija – žmonėms atsibodo lindėti tarp keturių sienų, jie pasiilgo bendravimo ir susitikimų. „Nors koncepciją pradėjome vystyti dar iki pandemijos – vien tam skyrėme dvejus metus, tačiau pandemijos metu dar labiau išryškėjo būsimas tokio centro poreikis. Tad siekdami geriausiai pramogų išsiilgusių lankytojų poreikius atitinkančio rezultato, projekto įgyvendinimui subūrėme tarptautinę komandą su didžiausia patirtimi pramogų sferoje visoje Europoje“, – pasakoja „Apollo Group“ vykdantysis direktorius.

Organizatorių nuotr./„Action!byApollo“ pramogų centro atidarymas „Oze“
Organizatorių nuotr./„Action!byApollo“ pramogų centro atidarymas „Oze“

Nuo lazerių iki virtualia realybe papildyto biliardo

Didžiausiame pramogų centre Baltijos šalyse siūlomas platus net 35 pramogų pasirinkimas. Pasak T. Račkausko, nors pramogos skirtingos ir prataikytos tiek aktyvų, tiek ramesnį laisvalaikį mėgstantiems žmonėms, visas jas sieja interaktyvumas. Itin didelis dėmesys „Action!byApollo“ centre skiriamas naujus vaizdo, judesio ir erdvės suvokimo potyrius siūlančiai virtualiai realybei.

Pramogų centre lankytojai ras virtualios realybės „Hologate“ simuliatorių „Blitz“, galės išmėginti papildytos realybės laipiojimo sieną „ValoClimb“, strateginio bei sportinio pobūdžio pramogą „Laser TAG“, kurioje naudojamos lazerinio spindulio kulkos. Vertinantys ramesnes pramogas, galės rinktis smiginį, stalo kerlingą ar biliardą. Tačiau, anot centro valdytojų, interaktyvumas ir čia niekur nedingsta – biliardą galima žaisti pasinaudojant virtualios realybės projektoriais. Asmenines šventes „Action!byApollo“ planuojantiems lankytojams bus siūlomi žaidimų ir pramogų kambariai, talpinantys po 15 asmenų.

„Action!byApollo“ išskirtinį dėmesį skirs ir sporto aistruoliams. Čia veikia didžiausias sporto baras Vilniuje, o amfiteatro arena leidžia pasijusti lyg stebint tikras rungtynes stadione. Pramogų centro svečiams bus siūlomas ir platus maisto pasirinkimas: įvairūs užkandžiai, picos, traški vištiena, BBQ šonkauliukai, lašišos kepsniai ir kt.

Organizatorių nuotr./„Action!byApollo“ pramogų centro atidarymas „Oze“
Organizatorių nuotr./„Action!byApollo“ pramogų centro atidarymas „Oze“

Pabaigė pramogų sektoriaus plėtrą

Kaip teigia „Ozo“ mažmeninės prekybos turto valdytojas Antanas Kemešis, tokio modernaus koncepto centro įkūrimas užbaigė pramogų sektoriaus plėtrą prekybos ir pramogų centre. Nuo šiol „Oze“ lankytojams bus siūlomas bene didžiausias pramogų pasirinkimas – pradedant „Adventica“ šeimos pramogų parku, skirtu mažesniems lankytojams ir šeimoms, baigiant „Action!byApollo“ pramogų centru.

„Pastebime tendenciją, kad lankytojai į prekybos ir pramogų centrus ateina ne tik apsipirkti, bet ir pojūčių bei patirties. Reaguodami į tai ieškome naujovių ir, be abejo, partnerių, galinčių pasiūlyti unikalias erdves su plačiu pramogų pasirinkimu bei išmaniai integruotais maitinimo operatoriais. Džiaugiamės šia partneryste, kuri leis turėti naujausią, moderniausią ir bene didžiausią centrą, kuris neabejotinai trauks lankytojus ne tik iš Vilniaus, bet ir kitų Lietuvos miestų“, – sako A. Kemešis.

Pradėjęs nuo Lietuvos, tokio tipo pramogų centrus „Apollo Group“ ateityje planuoja pristatyti ir kitose rinkose.

„Apollo Group“ yra didžiausia pramogų grupė Baltijos šalyse. Be kino teatrų „Apollo“ Baltijos šalyse ir Suomijoje valdo 18 jaukių knygynų, 13 modernių kino teatrų, 9 „Blender“ sulčių kavines, 3 „Ice-Café“ ledų kavines, 9 „Vapiano“ restoranus, 8 „O’Learys“ sporto ir pramogų centrus ir 21 KFC restoranų. Lietuvoje „Apollo Group“ valdo kino teatrus, maisto restoranus KFC bei „Vapiano“ ir sporto bei pramogų centrus „O’Learys“ ir Apollo boulingas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“