Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 04 06

Sukurti marškinėliai, skatinantys būti begėdžiais

Būti begėdžiu – tai nesigėdyti atverti savo jausmus. Tokią kampaniją – skatinti begėdystę – šį pavasarį pradėjo „Jaunimo linija“, emocinę pagalbą teikianti tarnyba, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Marškinėliai
Marškinėliai / „Newmood“ nuotr.

Begėdystės idėja užsikrėtė ir dizaineris „Egyboy“. Specialiai šiai kampanijai jis sukūrė begėdžių marškinėlius.

Šis jaunimo ypač pamėgtas prekių ženklas visuomet stebina išradingumu, jų kurtus marškinėlius dėvi ne viena garsenybė, o patys kūrėjai, naudodami drabužius, vis garsiau prabyla ir socialinėmis temomis.

Šį kartą jie prisijungė prie „Jaunimo linijos“ iniciatyvos. Marškinėliai su užrašu „Begėdis“, o pats dizaineris sako: „Nenerk į krūmus“, ir skatina įsigyti naujuosius marškinėlius – taip paremti „Jaunimo linijos“ veiklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai