Būtent tai ir padarė Didžiosios Britanijos elektroninė parduotuvė „Superdrug“, 19-os šalių nuotraukų retušuotojų paprašiusi „Photoshop“ programa, atsižvelgiant į savo šalies kultūrą ir grožio standartus, kiek patobulinti projektui pozuoti sutikusio garsaus Niujorke gyvenančio fotografo nuotrauką.
Iš šešių pasaulio kontinentų atrinkti dizaineriai, tarp kurių buvo 11 moterų ir 8 vyrai, keisdami nuotraukoje užfiksuoto vyro šukuosenas, bendrą kūno vaizdą ar netgi kiek patamsindami jo odos spalvą, stengėsi kuo tiksliau pademonstruoti tobulą jų kultūros vyro grožio supratimą.
Nors kai kurie retušuotojai nuotrauką patobulino itin nežymiai, kiti – ją pakeitė praktiškai iš pagrindų. Štai, tarkime, Amerikos ir Rusijos dizaineriai „pasirūpino“, kad nuotraukoje užfiksuotas vyriškis būtų kur kas raumeningesnis ir turėtų kiek kitokią šukuoseną.
Bangladešo ir Serbijos dizaineriai vyriškį aprengė ir kiek kitokiais apdarais, o štai Egipto ir Nigerijos nuotraukų retušuotojai netgi nusprendė pakeisti modelio odos spalvą.
Siūlome pasižiūrėti ir įvertinti, kaip tobulą vyro grožį pademonstravo, 19-os skirtingų šalių nuotraukų dizaineriai:
Tai jau antrasis kampanijos „Perceptions Of Perfection“ projektas. Pirmajame buvo vaizduojamas tobulas moters kūnas – šiame projekte dalyvavo 18 skirtingų šalių nuotraukų retušuotojai, kurie, kaip ir antroje projekto dalyje, remdamiesi savo šalies grožio standartais, kiek „patobulino“ moters portretą.