Šiemet reklamų parodyta įvairiausių – vienos jų pristatė kasdienius buities produktus, kitos – prabangos prekes ir paslaugas, tačiau buvo ir tokių vos minutę kitą trukusių kūrinių, kurie transliavo ne tik žinią apie produktą, bet ir aiškią socialinę žinutę.
Pirmoji jų, sukurta plaukų priežiūros priemones gaminančios kampanijos „It's a 10“, pradeda nuo to, kad artimiausius ketverius metus amerikiečiams teks taikstytis su bjauria šukuosena (ir mes visi suprantame, apie kieno šukuoseną sukasi kalba).
Tačiau, nepaisant šios šukuosenos savininko skleidžiamos netolerancijos ir grubumo, minėtasis prekės ženklas pariruošęs pasirūpinti visais plaukais – kad ir kieno jie būtų, kad ir kaip jie atrodytų. Trumputis nespalvotas reklamos kūrėjų darbas verčia ir šypsotis, ir susimąstyti.
Antrąją puikią reklamą pristato automobilių gamintojas „Audi“. Joje tėvas stebi improvizuotose automobilių lenktynėse dalyvaujančią savo dukrą ir mintimis lydi ją kaip būsimą merginą, suaugusią moterį, kuri atsidurs pasaulyje, kuriame vyrai ir moterys tebėra traktuojami nevienodai, kur moterys dažnai nuvertinamos.
Pagrindinė „Audi“ žinia: moterims ir vyrams už jų darbą turi būti atlyginama vienodai, jie privalo būti vertinami kaip lygiaverčiai, nepaisant lyties.