2019 03 13

Vilniaus barus subūrė tvari iniciatyva – atsisakys plastikinių šiaudelių

Į pirmą kartą Lietuvoje ir antrą Europoje organizuotą tvarumo konferenciją „Green Hustle“ kompanija „Pernod Ricard Lietuva“ sukvietė populiariausių šalies barų savininkus, vadovus bei barmenus, kuriems pristatė kolegų užsienyje patirtį bei pasidalino praktiniais patarimais, kaip tvariai organizuoti darbą bei mažinti žalą aplinkai. Vienas iš pagrindinių tikslų – jau šiandien atsisakyti plastikinių šiaudelių. Norėdama padėti barams tai padaryti lengviau ir greičiau, nei įsigalios juos draudžiantis ES nutarimas, „Pernod Ricard Lietuva“ antradienį, vykusiu renginiu pradėjo kelis mėnesius trūksiančią kampaniją, kurios metu ne tik rinks plastikinius šiaudelius perdirbimui, bet ir skatins žmonių sąmoningumą.
„Green Hustle“ konferencija ir iniciatyva atsisakyti plastikinių šiaudelių
Šiaudeliai gėrimui. / „Pernod Ricard Lietuva“ nuotr.

Organizuos šiaudelių surinkimą ir perdirbimą

„Šio sektoriaus dalyviai turi mažiau nei dvejus metus pasiruošti darbui be plastikinių šiaudelių. Tai nemenkas iššūkis, žinant kokiais kiekiais jie naudojami baruose, kavinėse, ir kokiais motyvais bei įpročiais vadovaujasi jų lankytojai, kurie net nesusimąstydami deda šiaudelius ne tik į kokteilius, bet ir kitus gėrimus. Norime paskatinti barus nedelsti ir drąsiai imtis šio iššūkio, o mes kuo galėdami padėsime įgyvendinant šią nelengvą užduotį“, – sako „Pernod Ricard Lietuva“ gen. direktorius Darius Augaitis. Pirma, ką darys įmonė, siekdama padrąsinti barų valdytojus jau dabar mažinti, o gal ir iš karto atsisakyti plastikinių šiaudelių, – organizuos jų surinkimą ir perdirbimą.

Konferencijos dalyviai iš svečio iš Švedijos Jacob’o Sundin’o sužinojo, kaip antrą kartą panaudoti bene populiariausią baruose vaisių – žaliąją citriną.

„Mūsų vadybininkai, nuolat bendraujantys su barų vadovais, jiems pageidaujant, pristatys plastikiniams šiaudeliams rinkti skirtas taras, o šias pripildžius – pasirūpins jų pakeitimu. Iš barų surinktus šiaudelius vešime perdirbimui, o tai padarius, birželio mėnesį, visų prie kampanijos prisijungusių barų laukia iš perdirbtų šiaudelių menininkės sukurta, maloni ir praktiška dovana“, – užsimena „Pernod Ricard Lietuva“ prekės ženklo ir įmonės socialinės atsakomybės vadybininkė Julita Bezarienė. Jos atstovaujama įmonė pasirūpins ir alternatyva – kampanijoje dalyvaujantiems barams pristatys kviečių šiaudelių, kuriuos barmenai galės pasiūlyti lankytojams ir tuo pačiu, pagal galimybes, atsakyti į jiems kylančius klausimus, kodėl nelieka plastikinių šiaudelių, kodėl tai svarbu.

Prie kampanijos jungiasi populiariausi šalies barai

„Kampanijos metu barų lankytojų dėmesį stengsimės atkreipti ir įvairia simbolika bei informacija, kuri kvies juos susimąstyti, ar tikrai ragaujant gėrimus būtinas šiaudelis, ar tai – tik įprotis. Taip skatinsime gyventojų sąmoningumą bei padėsime barams šiuo pereinamuoju laikotarpiu, nes suprantame, kad būti tarp pirmųjų yra nedrąsu ir vieniems imtis veiksmų nelengva“, – sako J. Bezarienė bei sveikina prie „Pernod Ricard Lietuva“ kampanijos jau prisijungusius barus.

Tai Vilniuje įsikūrę „Trinity“, „Sanatorija“, „Matérialiste“, „Barbados Tropical Bar“, „Pachamama Dinner Club“, „Apoteka“, „Sky bar“, Kauno „Klimas“ ir „Rocknrolla bar&kitchen“ bei Klaipėdos „Bond – Bar of Madness“, „Hardshake Cocktail bar“, „Irish Nesė Pub“, „Karma bar“, „Nesė Pramogų Bankas“, taip pat visuose trijuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose veikiantys barai „Bardakas“ ir restoranų tinklas „Grill London“.

„Pernod Ricard Lietuva“ kampanijoje dalyvaujantys barai paskelbti bei pasveikinti ir vakar vykusioje tvarumo konferencijoje, kurioje savo patirtimi jau atsisakius plastikinių šiaudelių pasidalino „Republic“ ir „Uncle Sam“ barų darbą organizuojantis Mantas Jonušas, apie tvarumą ir jo pridėtinę vertę barui pasakojo „Trinity“ baro vadovas Kristijonas Juknevičius, restorano virtuvėje – braserijos „14 Horses“ vyriausiasis šefas Andrius Kubilius.

Pirmoje konferencijos dalyje jos dalyviai iš pagal atliekų rūšiavimą ir perdirbimą pirmaujančios Švedijos atvykusio svečio Jacob’o Sundin’o išgirdo ir sužinojo, kaip antrą kartą panaudoti bene populiariausią baruose vaisių – žaliąją citriną bei mokėsi iš jos pagamintų kokteilių receptūrų. „Green Hustle“ konferenciją užbaigė vakarėlis su DJ Modestu Švoba.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis