Pamatė padidintas drabužių kainas
Vilnietė Kristina su savo dukra birželio 6 d. nuvyko apsipirkti į „Ozo“ prekybos centrą. Užėjusios į „Stradivarius“ parduotuvę, jos įsigijo kelis daiktus, tačiau grįžusi namo moteris labiau atkreipė dėmesį į drabužių kainas. Jos teigimu, ant etikečių buvo užklijuoti nauji lipdukai, per kuriuos persišvietė mažesnės senos kainos.
„Kadangi pirkome ne vieną daiktą, parduotuvėje į etiketes neatkreipiau dėmesio, – pasakoja su 15min redakcija susisiekusi Kristina. – Mane itin nustebino – be jokių skrupulų klijuoja ant viršaus, ir viskas. Anksčiau esu mačiusi, kad taip daro per išpardavimus, bet tuomet stengdavosi priklijuoti stipriais klijais, kad nesimatytų senų kainų ir neatsiluptų.
O dabar net persišviečia. Labai šokiravo. Ar čia jau tokia norma su kainų augimu, ar kažkas nebenormalaus darosi, kai taip manipuliuojama kainomis...“
Vilnietė svarsto, kad galbūt parduotuvė buvo neišpardavusi senesnių drabužių, todėl teko užklijuoti naujas kainas.
„Kiek pirkau daiktų, mačiau pakeltas kainas. Tačiau negaliu pasakyti, ar taip yra su visomis prekėmis“, – teigia Kristina.
Kaip pavyzdį ji pateikia įsigytus marškinėlius, kurių sena kaina buvo 7,99 euro, o dabar – 9,99 euro, kiti marškinėliai anksčiau kainavo 5,99 euro, dabar – 7,99 euro, kuprinė kainavo 19 eurų su centais, o dabar – 25,99 euro.
„Tokie dalykai dabar vyksta“, – liūdnai šypteldama sako Kristina.
Birželio 8 d. vilnietė apsilankė kitame prekybos centre, „Panoramoje“, kur, užsukusi į parduotuvę „New Yorker“, vėl nustebo. Šį kartą ji ant vienų marškinėlių pamatė su žymikliu užtušuotą seną kainą ir priklijuotą lipduką su nauja. Matoma, kad marškinėlių kaina buvo 2,99 euro, o dabar jie kainuoja euru brangiau.
„Marškinėlius radau prie išpardavimo prekių“, – pasakoja Kristina ir priduria, kad kitų drabužių kainų pokyčių specialiai neieškojo.
Teigia, kad kainų nekėlė
Baltijos šalių drabužių prekybos grupės „Apranga“, kuriai priklauso parduotuvė „Stradivarius“, komunikacijos vadovas Tadas Marčiukaitis, komentuodamas 15min skaitytojos Kristinos atsiųstas nuotraukas, sako, kad šiuo atveju lipdukas su didesne kaina, nei nurodyta etiketėje, atsirado dėl to, kad šių prekių kaina kiekvienoje šalyje yra skirtinga.
„Stradivarius“ tinklo parduotuvėse pagrindinė etiketė yra skirta vidaus rinkoje (Ispanijoje) parduodamoms prekėms. Kiekvienoje šalyje, kur dirbama pagal franšizės ar kitą bendradarbiavimo modelį, yra klijuojami lipdukai su tos šalies vidaus rinką atitinkančia kaina.
Skirtingų prekių kainų skirtumus gali lemti taikomi papildomi frančizės mokesčiai, logistikos kaštai ir kiti mokesčiai, atsirandantys dėl skirtingos šalių mokesčių politikos“, – komentuoja T.Marčiukaitis.
Bandėme susisiekti ir su parduotuvės „New Yorker“ atstovais. Buvo pasiūlyta kreiptis elektroniniu paštu, tačiau į išsiųstą laišką atsakymo dar nesulaukėme. Gavę komentarą, straipsnį papildysime.