Kokybišką dizainą bei unikalumą vertinančius žmones „Pavasario Pop Up“ organizatoriai kviečia į atsinaujinimą žvelgti plačiau ir savaitgalį siūlo praleisti ieškant naujų asmeninių atradimų bei dalyvaujant interaktyviose veiklose, teigiama pranešime žiniasklaidai.
„Kartu su dizaineriais, „Pavasario Pop Up“ metu Vilniuje, norime pasiūlyti koncentruotis ne tik į garderobo atnaujinimą, bet ir į skonių, kvapų pažinimą bei naujų veiklų atradimą.
Dizaino ženklai lankytojus kviečia į kūrybines dirbtuves ir veiklas, kurių metų žmonės gali patys kurti savo puokštes, žvakes ar pagal tvarios mados principus modeliuoti drabužius. Renginio metu galima pasidaryti ir išskirtinį manikiūrą, o mamytės su vaikais taip pat atranda malonios veiklos“, – teigia viena iš renginio organizatorių Erika Paulauskė.
„Kablyje“ šurmuliuojantis „Pavasario Pop Up“ išsiskiria sukuriama atmosfera. Lankytojai iš arčiau susipažįsta su lietuvių kūrėjų darbais bei užmezga dialogą. Renginio metu taip pat vyksta ir lietuvių dizainerių „sample sale“.
„Vilniaus „Pavasario Pop Up“ metu norėtumėme, kad lietuviai vis labiau pažintų kokybiškus ir unikalius savo šalies dizaino ženklus. „Pop Up“ erdvė tam puikiai tinka, nes renginyje tvyro pozityvi atmosfera, kurios metu tiesiog gali gerti kavą ir šnekučiuotis su kūrėjais.
Taip pat dizaineriai kviečia ir į „sample sale“ erdvę, kurioje už patrauklias kainas siūlo įsigyti vienetinių darbų, ankstesnių kolekcijų kūrinių bei niekur nematyto dizaino prototipų“, – pasakoja renginio organizatorė Ieva Marija Andrulytė.