Veganę „influencerę“ sukrėtė vaikino išdavystė: apie apgaulę sužinojo pamačiusi, kokią picą jis užsisakė

Brazilę turinio kūrėją Sabriną Low ir jos vaikiną vienijo meilė veganizmui. Visgi vieną dieną naršydama savo mylimojo telefone mergina pamatė, kad per maisto pristatymo programėlę jis užsisakė anaiptol ne veganišką patiekalą. Sabrina iškart priėjo prie gan įdomios išvados: jos vaikinas ją apgaudinėja su kita moterimi, rašo „The New York Post“.
Neištikimybė
Neištikimybė / Shutterstock nuotr.

„Negalėjau patikėti tuo, ką matau“, – „Jam Press“ sakė Sabrina Low (tikrasis vardas Sabrina Lourenço), kalbėdama apie tą dieną, kai nusprendė maisto užsisakyti per programėlę savo vaikino telefone.

Netrukus mylimojo užsakymų istorijoje ji pamatė netikėtai mėsingą patiekalą – „Pepperoni“ picą. Sabrinai tai iš karto pasirodė įtartina, mat jos vaikinas skelbėsi esantis ištikimas veganas, kaip ir ji pati.

Galiausiai mergina priėjo išvadą, kad šis užsakymas iš tiesų buvo skirtas kažkam kitam.

„Žinojau, kad ta pica buvo ne jam, – vietos žiniasklaidai sakė nusivylusi turinio kūrėja. – Mes visada kalbėjome apie veganizmo svarbą, tai buvo didelė mūsų vertybių dalis. Aš jį įsimylėjau būtent dėl ​​šios priežasties.“

Shutterstock nuotr./Veganizmas
Shutterstock nuotr./Veganizmas

Kai Sabrina savo vaikiną prirėmė prie sienos ir liepė pasiaiškinti, jis iš pradžių neigė kaltinimus neištikimybe, tačiau galiausiai prisipažino, jog ją išdavinėja su kita mergina.

„Būtent tada supratau, kad mūsų santykiai buvo sugriauti. Tą akimirką programėlė buvo mano sąjungininkė nutraukti šį melą“, – sakė „influencerė“.

Sabrina teigė besijaučianti „išduota“, nes žinojo, kad jos vaikinas „niekada nevalgytų mėsos“. Kitaip tariant, jis galėtų išduoti savo merginą, bet dietos – jokiais būdais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis