„Aš esu baigęs politikos mokslus ir tas šiek tiek, jaučiu, padeda. Diplomatija, derybos – versle labai reikalingi dalykai. Dešimt metų, kur bebūčiau, visą laiką labai domino socialiniai tinklai. Paskutinis mano karjeros etapas buvo universitete, tad natūralu, kad norėdamas pasiekti jauną auditoriją, turi suprasti, kaip jie bendrauja, kaip komunikuoja tarpusavyje.
Mūsų verslas labai paprastas – mes atstovaujame „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“, „Snapchat“, „Spotify“, „WeTransfer“ tose valstybėse, kuriose šie socialiniai tinklai neturi savo atstovybių. O mano santykis su „LinkedIn“ buvo daugiau nei vidutinis – aš iš tikrųjų esu įsimylėjęs šį kanalą ir pernai man pasiūlė vadovauti visai grupei, būtent „LinkedIn“ produktui.“
Pasidomėjus, ar vadovas apskritai turi save „brand‘inti“, ar save rodyti socialinėje erdvėje, pašnekovas atskleidžia šio reiškinio svarbą: „Na, gyvename tokiais laikais, kai negali neigti realybės. Pasižiūri, kiek kiekvienas iš mūsų per dieną praleidžiame laiko socialiniuose tinkluose, kiek laiko praleidžiame telefone, ir supranti, kad nelabai padarysi verslo šiais laikais, nepasiekdamas tikslinių auditorijų. Tiek dėl pardavimo, tiek dėl „brandingo“, tiek dėl naujienų sklaidos. Tai tikriausiai vienas didžiausių pastarojo meto „trendų“.
Bet kas, kas dirba su organizacijų „employer brandingu“ (darbdavio įvaizdžiu), pasakys, kad vadovo buvimas socialinėje medijoje gali lemti tiek rezultatus, tiek talentų pritraukimą ir turbūt sutiksite, jog socialiniai tinklai yra bene labiausiai pažangą atspindintys, labiausiai besikeičiantys, dinamiškiausi verslai.“
Š.Sakalauskas taip pat atskleidžia naują „LinkedIn“ taisyklę: „LinkedInas“ turi labai įdomų naują principą. Įsivaizduokime, kad mes ką nors pardavinėjame arba turime kokią nors paslaugą. Ir jeigu kiekvienas ar kas antras mūsų įrašas bus apie tai, mes būsime nebeįdomūs, nes mes „spaminame“ vis apie tą patį. Iš principo, kad parduotume savo naują produktą, naują paslaugą, mes ją turime įpakuoti. „LinkedIn“ turi naują taisyklę 3-2-1, kurią galima vadinti proporcijų taisykle. Kad „papostintume“ vieną pardavimų postą, „LinkedIn“ rekomenduoja tarp tų „postų“ įterpti du pranešimus, aktualius bendruomenei, darbuotojams, įmonės sekėjams ir tris „postus“, kurie bendrai kalbėtų apie industriją.“
Paklaustas, kiek reikia laiko skirti socialiniams tinklams, norint išpopuliarinti savo vardą, Šarūnas Sakalauskas siūlo skirti laiko „protingai“: „Vis labiau pastebime tendenciją, kad žmonės jau nori „detoksikuotis“ nuo telefono. Taigi, viena iš mūsų bendrovės veiklos linijų yra ta, kad skiriamas laikas būtų praleidžiamas efektyviai. Ir šiuo metu yra vieša paslaptis, kad bene didžiausia investicija į savo ateitį – praleisti tą laiką socialiniame tinkle „LinkedIn“. Tai yra investicija į kokybiškiausią turinį, į mūsų kontaktus. Kai kuriuose socialiniuose tinkluose ta riba tarp leidžiamo ir švaistomo laiko tampa labai plona. Ir nežinau, ar visada gerai yra pradėti rytą nuo socialinių tinklų, gal geriau nuo mankštos.