„Atvirai su vadovu“: kiek vadovas turi klausyti savo širdies balso?

„Yra ir tokie dalykai, kurie ateina iš nuojautos ir aš dabar drąsiai galėčiau pasakyti, kad mano nuojauta dabar ir ta, kuri buvo kai man buvo 25 metai, tai yra kaip diena ir naktis“, – sako „Arimex“ komercijos vadovas, Lietuvos pašto valdybos narys Gražvydas Jukna videolaidoje „Atvirai su vadovu“. 
Gražvydas Jukna
Gražvydas Jukna / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pokalbyje G.Jukna svarsto apie tai, kaip svarbu įsiklausyti savo nuojautos ieškant naujų žmonių.

„Na, skaitai visus tuos aprašymus ir ten kaip ir viskas gražu, bet ateina žmogus, tu su juo kalbi ir jauti, kad kažko nėra, nesiriša nei pokalbis, nesiriša nei mintys ir tada supranti, kad nesvarbu kas parašyta. Galbūt kitam vadovui tas žmogus yra superinis, bet man jis netinka“, – sako G.Jukna.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Lina Mieliauskienė ir Gražvydas Jukna
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Lina Mieliauskienė ir Gražvydas Jukna

Kalbėdamas apie asmeninį gyvenimą G.Jukna teigia, kad laikas sau yra būtinas: „Su laiku pas mane atėjo supratimas kaip turi gyvent žmogus ir kaip neturi. Tai jeigu grįžti į tuos 2000-uosius, tai aš irgi gyvenau taip kaip nereikia gyvent, tai yra darbas, darbas, darbas. Grįžti namo permiegot, o šeima, vaikai, žmona, ūkis... Ir sunku net prisiminti, kada vaikai užaugo, kaip jie užaugo, kas ten buvo kai jie buvo maži, kai jiems reikėjo tėčio“.

G.Juknos teigimu, kartais labai svarbu padaryti pauzę: „Ateina laikas, kada vis tiek užduosi sau klausimą, o ką aš čia darau, ar aš tiktai dirbt temoku, o ką dar moku, o kur dar noriu patobulėt ir ką dar nuveikt? Ir atsakymai į juos tau gali oi kaip nepatikti“.

Daugiau – laidoje „Atvirai su vadovu“:

VIDEO: Atvirai su vadovu. G.Jukna apie pasitikėjimą, širdies balsą ir ateinančių metų iššūkius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis