„Džentelmenų lyga“: Mantas Petruškevičius ragina dažniau dovanoti gėles: emocijai nevalia taupyti

Sakoma, kad raudonos rožės simbolizuoja meilę ir aistrą, lelijos – rafinuotą eleganciją, tulpės suteikia pavasariškos gaivos ir žaismingumo, – kiekvienas gėlė spinduliuoja atitinkamą energiją, veikia mus savo spalvomis, kvapais.
Ineta Stasiulytė ir Mantas Petruškevičius
Ineta Stasiulytė ir Mantas Petruškevičius / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tačiau viena aišku – gėlių niekada nebus per daug. Kaip ir grožio, kurį jos sukuria. Tuo įsitikinęs laidos „Džentelmenų lyga“ herojus Mantas Petruškevičius. Kasdien tarp žiedų besisukantis floristas ragina dažniau brangius žmones pradžiuginti žiedų puokštėmis – kad ir lauko gėlių. Juk gėlės visuomet suteikia pozityvumo, o dovanojant jas, dovanojama ir tam tikra energija.

„Labai mėgstu dovanoti gėles“, – sako jis ir prasitaria, kad net gavęs jų per savo gimtadienį, pasidžiaugęs pats vėliau... jas išdalina kitiems.

Kita vertus, M.Petruškevičiaus namuose nei vazoninių, nei skintų gėlių nėra tiek daug, kiek būtų galima įsivaizduoti – čia galioja populiarus posakis apie batsiuvį be batų, – kai kasdien tenka dirbti tarp gėlių, namuose jomis apsikrauti nebesinori. „Kartais persisotinu tuo gėlių efektu ir nebesinori nieko“, – šypsosi laidos pašnekovas.

Pasak jo, taupyti gėlėms – ne pats geriausias tonas. Kiekvienas save ir savo damą gerbiantis džentelmenas neturėtų pamiršti dažniau įteikti jai gėlių, net jei tam nėra ypatingos progos.

„Vyrai, kurie daug keliauja, yra jaunatviški, mėgsta gerai atrodyti, prisižiūri, kurie vertina savo žmoną, jie negalvoja, kad gėlės – brangu. Gėlės – tai laikina emocija. Taip, ji kainuoja, tačiau bet koks grožis kainuoja, grožio for free nėra“, – sako M.Petruškevičius.

Laidą „Džentelmenų lyga“ remia „Volfas Engelman nealkoholinis“.

Visą I.Stasiulytės ir M.Petruškevičiaus pokalbį žiūrėkite čia:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis