2023 03 04

Floristė Eglė – apie tai, kokie pirkėjai yra vyrai, ir idėją, padėjusią išsaugoti verslą

„Ne tik moterys, bet ir vyrai dievina gėles“, – sako floristė, renginių dizainerė Eglė Kazokaitė, pastaruosius vadinanti gana išrankiais pirkėjais. Savo gėlių butiką „Bohemian garden“ Vilniuje ji atidarė likus mėnesiui iki pandemijos pradžios. Pasitinkant trečiąjį gimtadienį teko gerai pasukti galvą, kaip išsaugoti verslą. Sumanyta idėja ne tik leido neužverti butiko durų, bet ir patikrino ryšį su čia užsukančiais žmonėmis: „Be jų – nebūtų mūsų, todėl kurti ryšį su kiekvienu – mums yra vienas svarbiausių dalykų.“
Eglė Kazokaitė savo gėlių butike
Eglė Kazokaitė savo gėlių butike / Asmeninio archyvo nuotr.

E.Kazokaitė floristė yra jau 16 metų. Dirba ir floristikos mokytoja bei yra moterims skirtų vakaronių apie gėles ir moteriškumą „Moterys ir gėlės“ organizatorė. Prakalbusi šia tema iškart priduria, kad, nors gėlės dažnai siejamos tik su moterimis, iš tiesų joms neabejingi ir vyrai.

„Labai džiaugiuosi, kad mūsų klientų ratą lygiaverčiai sudaro tiek moterys, tiek vyrai, tiek jaunosios kartos atstovai. Ir tikrai, ne tik moterys, bet ir vyrai dievina gėles. Ir tarp ateinančių jų įsigyti – ne tik antrajai pusei ar kokia proga, bet tiesiog sau, yra ne tik moterų, bet ir vyrų. O mes visada stengiamės įsiklausyti į kiekvieną klientą ir į gėles, floristiką pažiūrėti jo akimis.“

Su Egle pasikalbėjome apie tai, kokie pirkėjai yra vyrai, ar žmonės tampa išrankesni, ką daro, kad išsiskirtų iš kitų ir išlaikytų savo klientą ir kaip kalėdiniai vainikai padėjo išsaugoti verslą.

Asmeninio archyvo nuotr./Eglė Kazokaitė savo gėlių butike
Asmeninio archyvo nuotr./Eglė Kazokaitė savo gėlių butike

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis