– Gabriele, kada ir kodėl nutarei pradėti rašyti tinklaraštį? Ar jis nuo pat pradžių buvo toks, koks yra dabar?
– Kai pradėjau kurti savo blogą Gabrielegz.com, jis net nebuvo orientuotas į madą. Tuo metu man buvo septyniolika, tad blogas atspindėjo tai, kas man tuo metu buvo aktualu: rašiau apie savo kasdienybę, draugus ir vakarėlius, o nuotraukų su drabužių deriniais įkeldavau labai retai. Tačiau ilgainiui pastebėjau, kad pradėjo keistis mano pačios stiliaus suvokimas ir to paskatinta ekspromtu nusprendžiau pasirinkti su mada susijusias studijas. Labai pamilau madą ir tai ėmė aiškiai atsispindėti mano bloge. Šiuo metu esu baigusi mados komunikacijos ir stilistikos (fashion communication and styling) studijas ir visa laiką skiriu savo tinklaraščiui.
– Ar buvo sunku savo hobį paversti darbu?
– Pradėjusi rašyti blogą nelabai suvokiau, kad tai gali tapti darbu ir nuvesti iki bendradarbiavimo su įvairiomis kompanijomis. Pirmuosius pustrečių metų rašiau nieko nesitikėdama. Kiek vėliau pradėjo augti mano „Instagram“ sekėjų skaičius ir taip mane pastebėjo kelios kompanijos, jos pasiūlė atsiųsti dovanų. Taip ir prasidėjo rimtesnė mano, kaip tinklaraštininkės veikla. Tiesa, didžiausiu išbandymu man tapo pastarieji metai: vienu metu mokiausi, dirbau Karlo Lagerfieldo parduotuvėje ir daug dėmesio skyriau blogo kūrimui. Tik dabar galiu sakyti, kad pagaliau įvyko ilgai lauktas stebuklas, kai savo hobį paverčiau darbu. Manau, gyvenime nėra nieko geriau, nei dirbti sau.
– Paminėjai, kad tave ilgainiui ėmė pastebėti įvairios kompanijos. Kokie projektai su prekės ženklais iki šiol tau padarė didžiausią įspūdį?
– Dar iki praėjusio rugpjūčio dirbau Karlo Lagerfieldo vardo parduotuvėje, tad kartu gavau galimybę nemažai bendradarbiauti su šio dizainerio prekės ženklu. Tai neabejotinai vienas sėkmingiausių mano bendradarbiavimų. Dar labai patiko dirbti su „Foreo“, jie mane penkioms dienoms skraidino į Kroatiją, kurioje bandėme naujus produktus, plaukiojome po įvairias salas, filmavomės MTV ir „Foreo“ kanalams.
– Iš tavo pasakojimo nesunku suprasti, kad gyveni mada. Ar ir ateityje save matai šioje industrijoje, gal traukia kuri nors specifinė veikla?
– Nemanau, kad kada pasitrauksiu iš mados pasaulio. Pagal įgytą specialybę galėčiau dirbti žurnaluose, viešųjų ryšių kompanijose, būti fotografe ar stiliste. Tačiau kol bas bandau priprasti prie savo išsvajoto darbo – kai savo blogui galiu skirti visą laiką. O kas bus toliau – nežinau. Kiek pasvajodama galiu tik prasitarti, kad ateityje labai norėčiau sukurti savo batų kolekciją.
– Naršant tavo tinklaraštyje galima gėrėtis puikiomis nuotraukomis. Kaip manai, kiek svarbi būtent vizualinė dalis, jei nori pritraukti skaitytoją? Kuo ypatingos tavo nuotraukos, kiek jos atskleidžia tave?
– Mano manymu, nuotraukos yra vienas svarbiausių sėkmingo blogo komponentų. Juk kai aplankai žmogaus socialinės paskyros profilį, per kelias sekundes nusprendi, ar jame pasilikti. Taip pat reikia pripažinti, jog kai publikuojamos nuotraukos yra estetiškos, geros kokybės, žymiai didesnė tikimybė, kad įvairios kompanijos norės su tavimi dirbti. O dėl antrosios klausimo dalies... Pavyzdžiui, aš nuotraukose beveik niekada nesišypsau, tad žmonės iškart gali pamanyti, kad esu pasipūtusi ar nedraugiška, o taip tikrai nėra. Dėl šios priežasties maždaug prieš pusę metų pradėjau filmuoti video siužetus, sukūriau savo „YouTube“ kanalą, kur pagaliau galiu aiškiau atskleisti savo asmenybę. Žmonės mėgsta nuoširdumą, jiems patinka pažinti tinklaraštininką, tai didina susidomėjimą. Žinoma, man tai padeda pažinti savo sekėjus.
– Ar gyvendama mada pulsuojančiame Londone jauti didelę kitų tinklaraštininkų konkurenciją?
Man geriau dirbti su keletu kompanijų, bet skirti tam daugiau laiko, o ne vienu metu bandyti paruošti darbus dešimčiai kompanijų vienu metu.
– Neįsivaizduoju geresnio miesto mano plėtojamai veiklai – Londone galimybės begalinės. O jei jau prakalbome apie konkurenciją, galiu pasakyti, kad nei viena blogerė nebūna pastebėta visų kompanijų, bet juk ir pačių kompanijų bei prekės ženklų tikrai per akis! Man geriau dirbti su keletu kompanijų, bet skirti tam daugiau laiko, o ne vienu metu bandyti paruošti darbus dešimčiai kompanijų vienu metu. Nors reikia pripažinti, kad yra buvę ir taip... Ypač daug darbo būna mados savaičių metu. Beje, jei jau tinklaraštininkas trokšta dirbti su tam tikra kompanija, niekas netrukdo į ją kreiptis. Juk visi prekės ženklai net negali žinoti, kad tu egzistuoji.
– Ar gyvendama Londone seki veiksmą Lietuvos mados industrijoje, domiesi vietiniais tinklaraščiais?
– Universitete baigiamąjį darbą paskyriau būtent Lietuvai ir septynis mėnesius gyvenau Lietuvos mada. Ieškojau įdomių dizainerių, prekių ženklų, modelių, fotografų ir stilistų. O vertinant blogerių veiklą Lietuvoje, matau vieną aiškų jiems tenkantį pranašumą – dėl palyginti nedidelės konkurencijos lengviau gauti įvairių bendradarbiavimo pasiūlymų. Pastaruoju metu pastebėjau, kad ir Lietuvoje blogeriams organizuojama vis daugiau renginių, kelionių. Akivaizdu, kad tinklaraščius kompanijos jau spėjo pažinti ir įvertinti.
– Kaip manai, ar galėtum sėkmingai rašyti savo tinklaraštį ir Lietuvoje? Beje, kokią tavo auditorijos dalį sudaro lietuviai?
– Nemanau, kad turėčiau problemų dirbdama Lietuvoje, net ir bendradarbiavimui su užsienio kompanijomis nematyčiau didelių kliūčių. Žinoma, labiausiai būtų gaila praleisti daugybę įdomių renginių, organizuojamų Londone. Ir taip, išties nemažą mano auditorijos dalį sudaro lietuviai.
– Gal galėtum išvardinti dizainerius ir prekių ženklus, kurie tau labiausiai patinka?
– Šiuo metu labiausiai žaviuosi mados namais „Gucci“. Nuo to laiko kai pasikeitė jų kūrybos direktorius, atrodo, kad norėčiau įsigyti viską. Taip pat labai patinka „Louis Vuitton“, „Chloe“, „Miu Miu“ ir „Valentino“. Iš lietuvių kūrėjų mano mėgstamiausias – Juozas Statkevičius, negaliu atsigrožėti jo darbais. Dar išskirčiau prekės ženklus „Egzotique“ ir „A.go“ – abu jie atitinka pasaulinius standartus pradedant produkto kokybe, baigiant pateikimu, prisistatymu. Laukiu, kada jie taps žinomi ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje.
– Kaip apibūdintum savo aprangos stilių?
– Tai tikrai sunkiausias klausimas. Tiksliausiai jį apibūdinčiau angliškais žodžiais edgy, sexy, chic. Dažnai dėviu juodos spalvos rūbus, mėgstu visiškai paprastą derinį paįvairinti ryškesne striuke ar batais. Mano nuomone, viena detalė aprangoje turi būti įdomesnė. Man stilius yra tai, kaip save pristatai per aprangą. Manau, reikia pripažinti ir skaudžią tiesą: žmonės visada atkreipia dėmesį į tai, kaip esi apsirengęs ir pagal tai iš karto susidaro nuomonę, apie tai, koks esi žmogus.
Gabrielės mėgstamiausieji:
Kvepalai: Marc Jacobs „Decadence“
Knyga: Robin Sharma „Vienuolis, kuris pardave „Ferrarį“
Filmai: „Inception“, „Gone Girl“, „Room“, „The Martian“, „Prisoners“
Aksesuaras: Gucci „GG Marmont“ rankinė
Kosmetikos priemonė: nude lūpdažis