Naujasis susipažinimo būdas – ne programėlė, bet pasimatymas populiariame prekybos centre „Mercadona“. Šio tinklo prekybos taškų yra visoje Ispanijoje.
Kristina pasakoja, kad taisyklės labai paprastos. Kiekvieną vakarą bet kuriame prekybos centre „Mercadona“ nuo 19 iki 20 val. vieniši žmonės, ieškantys meilės, į savo pirkinių vežimėlius deda aukštyn kojomis apverstus ananasus.
„Tuomet reikia su vežimėliu eiti į skyrių, kuriame prekiaujama vynu. Jei ten pamatai tave dominantį žmogų, o jo ananasas vežimėlyje taip pat paverstas aukštyn kojomis, reikia bumbtelėti į jo vežimėlį ir pradėti kalbėtis“, – apie specialius veiksmus, kurie padės rasti potencialų partnerį, kalbėjo lietuvė.
Ji sutinka, kad iš pradžių tai skamba keistai ir net juokingai. „Tačiau, kai prekybos centre pamatai realiai taip vykstančius „pirmus pasimatymus“, supranti, kad net ir tokia nesąmonė veikia. Be to, žmonėms tai patinka!“ – tikino mergina.
Jei ananasas skirtas padėti „susidurti“ romantikams, ieškantiems ilgalaikių santykių, tai salotos – išskirtinis pirkinys, kuris padės rasti vienos nakties partnerį.
„Salotos tam tinkamiausios, nes tai – greit gendantis produktas, skirtas greitam suvartojimui. Toks pat – kaip ir vienos nakties nuotykis“, – rašo Delish.com.
Atsakyti, kada ir kaip viskas prasidėjo, sudėtinga. „TikTok“ paskyroje, kuri, prekybos centro „Mercadona“ atstovų teigimu, priklauso jų „gerbėjui“, vasaros pabaigoje buvo paskelbta ananaso nuotrauka su prierašu: „Ananasas ant „Mercadonos“ lentynos laukia, kol ateisite į pasimatymą.“ Ten taip pat aprašytos ir „pasimatymų“ taisyklės.
Šiam video pasklidus ne tik po „TikTok“, bet ir kitus socialinius tinklus, prasidėjo tikra ananasų karštinė. Vaizdeliuose, kuriuos talpina skirtingi žmonės, galima išvysti neįprastų, kartais tiesiogiai su idėja mažai susijusių vaizdelių.
Kaip rašoma BBC, Madride buvo gauta pranešimų apie grupes paauglių, vakare stumiančių vežimėlius po parduotuves ir neperkančių produktų. Vieną vyrą, švenčiantį mergvakarį, draugai parduotuvėje aprengė milžinišku ananasu.
Bilbao mieste policija buvo iškviesta į prekybos centro „Mercadona“ filialą 19-20 val. vakaro, nes viduje vyko „triukšmingos scenos“, tačiau policijai įsikišti nereikėjo.
JAV ananasas reiškia kai ką kito
BBC taip pat atkreipia dėmesį, kad tai ne pirmas kartas, kai apverstas ananasas naudojamas kaip kodas. JAV tradiciškai jis buvo naudojamas tam, kad žmonės, norintys apsikeisti seksualiniais partneriais, vadinamieji svingeriai, galėtų surasti vienas kitą.
Nors naujausias vaisiaus panaudojimas kai kam galėjo pasirodyti populiarus, buvo gauta pranešimų, kad ananasų manija nepatiko daugeliui „Mercadona“ darbuotojų, kuriems tenka surinkti kartais „nukentėjusius“ ar tiesiog ant žemės numestus ananasus.
Viename vaizdo įraše matyti, kaip artėjant 19 val., prekybos centro darbuotojas stumia dėžes su vaisiais nuo lentynų link sandėlio.
„Mercadona“ atstovų teigimu, ši akcija nebuvo jų inicijuota, atsirado spontaniškai.
Rugsėjį socialiniuose tinkluose atsirado kvietimų panašiu būdu susipažinti ir paflirtuoti kituose prekybos centruose, esančiuose įvairiuose Ispanijos miestuose ir miesteliuose. Esmė panaši, skiriasi tik laikas. Pavyzdžiui, „Lidl“ meilės paieškos vyksta 18-19 val., „Carrefour“ – 20.30-21.30 val. ir t.t.
Ispanijoje dirbanti Kristina juokiasi paklausta, ar jau išbandė šį meilės paieškų būdą. „Dar ne, bet gali būti, kad išbandysiu – kai tik nuspręsiu, kad noriu ananaso.“