Naujausiame žurnalo „Ji“ numeryje skaitykite...

Koks lapkritis numatomas kiekvienam Zodiako ženklui (konsultavo ezoterinių mokslų centro „Du pasauliai“ chirologė, ezoterinių mokslų daktarė Asta Svirkienė), ką apie motinystę pasakoja atlikėja Akvilė Kisielienė ir kodėl ji kiekvienai mamai užkabintų po medalį, kokios nuotraukos pačios gražiausios fotografei Karolinai Povilanskaitei-Zaperackienei ir kaip jose menininkė atvaizduoja kasdienybę, kaip patyčios veikia vaikus ir suaugusiuosius, pasakoja iniciatyvos „Dydis nesvarbu“ įkūrėja Giedrė Valavičiūtė.
Akvilė Kisielienė ir žurnalo JI Nr.43
Akvilė Kisielienė ir žurnalo JI Nr.43 / Monikos Remeikytės nuotr.

Sužinokite, kodėl Briuselis įšaldė Lietuvai skirtas lėšas, kokias nemokamas paslaugas neįgalieji gali gauti oro uostuose, ką rodo kylančios rūgštys, kaip jas užgesinti ir kokios yra septynios sveikos širdies taisyklės.

Taip pat žurnale skaitykite, kokie vyriški rūbai įsikūrę moterų drabužinėse, ką reikia žinoti apie blakstienų laminavimą (konsultavo grožio specialistė Emilija Kovadlaitė), kaip Vėlinėms puošti kapus (konsultavo apželdinimo kursų „Geltonas karutis“ organizatorė Lina Liubertaitė), ką nepabodusio galima pasigaminti iš moliūgų ir kokius linksmus skanėstus patiekti švenčiant Heloviną.

Desertui – rudeniška galetė su obuoliais ir kriaušėmis (gamino ir patarė tinklaraščio „Noriu niam“ autorė Greta Bešlovienė).

Laisvalaikiui testas ir kryžiažodis apie bibliotekas bei knygas, meilės istorija apie du žmones iš skirtingų pasaulių ir Naujųjų Metų šventės Madeiroje akcentai.

Naujausią žurnalo „Ji“ numerį rasite visuose prekybose taškuose arba prenumeruokite ir sutaupykite.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis