Naujausiame žurnalo „Ji“ numeryje skaitykite...

Kokiais būdais paslėpti figūros trūkumus ir pabrėžti pranašumus pataria stilistė Erika Vitulskienė, kaip karjeros aukštumų siekia plaukė stilistė Inga Bagdonaitė-Balevičienė ir ką ji rekomenduoja moterims, norinčioms turėti gražius ir sveikus plaukus, kodėl namus savomis rankomis remontuoja aplinkos objektų dizainerė Kristina Gedrimienė bei kaip save konditerijos srityje atrado dabar jau saldumynų meistre vadinama Daiva Aleknavičienė.
Inga Bagdonaitė-Balevičienė ir žurnalo JI Nr.2
Inga Bagdonaitė-Balevičienė ir žurnalo JI Nr.2 / Karolinos Povilanskaitės-Zaperackienės nuotr.

Sužinokite, kodėl nesiseka sutaupyti ir ką tokiu atveju ekspertai pataria daryti, kas Lietuvos ir lietuvių laukia 2024-aisiais, ar nutukimo chirurgija yra mada, ar būtinybė, kokie sveikatos sistemos pokyčiai įsigalioja nuo metų pradžios, kodėl kartais užkimstate ir kaip to išvengti, bei kaip suvaldyti nevaldomą norą pirkti.

Taip pat žurnale skaitykite, kada žili plaukai atrodo stilingai, o kada juos reikėtų dažyti, kaip į namų interjerą įtraukti šių metų persiko pūkelių spalvą (konsultavo interjero dizainerė Gintarė Savickienė), kokį pasaulį galima atrasti miške (pasakojo gamtos tyrinėtoja Aušvyda), kaip pasigaminti klasikines – cezario, Kaprio, graikiškas – salotas ir gaivų grietininės panakotos desertą su pasiflorų ir putojančio vyno žele (gamino ir patarė tinklaraščio „Gal ką skanaus“ autorė Agnė Čyžienė).

Laisvalaikiui – testas apie garsiausius pasaulyje prekės ženklus, straipsnis apie įspūdingus lėlių namelius nuo seniausių laikų, istorija apie moterį ir tris jos vyrus bei pasakojimas apie Vietnamą ir kodėl jis vadinamas šypsenų šalimi.

Naujausią žurnalo „Ji“ numerį rasite visuose prekybose taškuose arba prenumeruokite ir sutaupykite.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis