Naujausiame žurnalo „Ji“ numeryje skaitykite...

Kaip išsivaduoti iš nevaisingumo gniaužtų, ką apie Los Andželo grožio kultą, depresiją ir kinomaniją pasakoja modelis Radvilė Labutytė-Moh, kodėl reikia išsaugoti protėvių paveldą, atskleidžia darbėniškė Daiva Dudėnienė, o kaip auginti galvijus nekenkiant gamtai, moko ūkininkas Mindaugas Kinderis.
Radvilė Labutytė-Moh ir žurnalo „Ji“ Nr. 30
Radvilė Labutytė-Moh ir žurnalo „Ji“ Nr. 30 / Gretos Kuliušaitės nuotr.

Sužinokite, kiek šiemet Lietuvoje kainuoja vestuvės, kaip atostogaujant apsaugoti namus nuo ilgapirščių, kada oro kondicionierius gali pakenkti, kaip karščius ištverti nėštukėms, ką daryti, kai skauda klubo sąnarį, kas yra miastenija ir kaip ją atpažinti, kokie simptomai išduoda policistinių kiaušidžių sindromą, kodėl darome tai, ko nenorime, ir ar masturbacija – vis dar tabu.

Taip pat žurnale skaitykite, kokios rankinės pačios madingiausios šią vasarą, kaip plaukus lepina stilistė Greta Žvinklytė, ar įmanoma atgaivinti parudavusią veją (konsultavo agronomas Tautvydas Gurskas), kokių augalų laistymo klaidų nedaryti, iš kokių vaisių pasigaminti salotų (gamino ir patarė tinklaraščio „Plantasticka“ autorė Iveta Klimavičiūtė), ką gardinti šilauogėmis ir kas labiausiai tinka prie jautienos (gamino ir patarė tinklaraščio „Samčio užrašai“ autorė Odeta Kudopčenkienė).

Laisvalaikiu paskaitykite juokingų ir keistų patarimų moterims iš praeities, išspręskite testą apie Viktorijas ir Viktorus, pasimėgaukite meilės istorija ir sužinokite, kokius Lietuvos piliakalnius verta aplankyti.

Naujausią žurnalo „Ji“ numerį rasite visuose prekybose taškuose arba prenumeruokite ir sutaupykite.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis