Naujausiame žurnalo „Ji“ numeryje skaitykite...

Žurnalui „Ji“ 30 metų! 30-mečio progą žymi spalio mėnesio žurnalai su išskirtiniu logotipu. Visuose šiuose numeriuose rasite testą, į kurio klausimus atsakiusios galite laimėti vertingų dovanų, laiko išbandytus geriausius mūsų receptus ir ypatingą prenumeratos pasiūlymą! Tad kviečiame švęsti drauge!
Kristina Kaikarienė ir žurnalo „Ji“ Nr. 41
Kristina Kaikarienė ir žurnalo „Ji“ Nr. 41 / Emilijos Adelės Photography nuotr.

Šiame numeryje viršelio veidas – renginių organizatorė Kristina Kaikarienė pasakoja apie švenčių organizavimo niuansus, ritualus namuose su vyru ir grožio procedūras, kita pašnekovė Aušra Mickevičienė atvirai kalba apie patirtus panikos priepuolius, kurie pakeitė gyvenimą, o kaunietė Agnė Paradnikaitė-Kivarė pristato drabužių mainytuves – renginius, per kuriuos keičiamasi rūbais.

Dar sužinokite, kas yra priklausomybė nuo tinderio, kokį maistą rinktis sergant COVID-19, kaip sušvelninti pūslelinės požymius, kokios yra trys slogos stadijos, kokių klaidų nepavyksta išvengti metant rūkyti, ko reikia, kad ryto rutina būtų tobula, ir su kokiomis keisčiausiomis pacientų užgaidomis susiduria grožio klinikų darbuotojai.

Taip pat žurnale skaitykite, kokie batai šį rudenį patys madingiausi, kaip prižiūrėti lūpas, kad padažytos jos atrodytų tobulai, kokius sėdimuosius baldus rinktis vietoj kėdės ir kaip juos derinti interjere, iš ko ruošti gardžiausius troškinius ir kokiems desertams neatsispirs nė vienas.

Laisvalaikiu pasidomėkite, kaip išsiburti ateitį, perskaitykite meilės istoriją ir sužinokite, kuo turistus stebina Londonas.

Užsiprenumeruoti žurnalą „JI“ galite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis