P.Galkontaitė – apie perėjimą į septintą dešimtį, senatvę ir kitokį gyvenimo skonį

Iš televizijos gerai pažįstama laidų vedėja Palmira Galkontaitė, be abejonių, yra kelis dešimtmečius gyvavusios laidos „Nacionalinė paieškų tarnyba“ siela ir veidas. Nelikus šios laidos, televiziją paliko ir pati jos sumanytoja, tačiau labai greitai rado, kuo šią veiklą pakeisti – tapo sertifikuota gide.
Palmira Galkontaitė
Palmira Galkontaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Vis dėlto su 60-metį pernai atšventusia žinoma moterimi kalbamės ne apie jos karjerą, ne apie išgyventą vėžio diagnozę ir net ne apie naujausią jos erotinės tematikos knygą. Tai paliečiantis atvirumu pokalbis apie gyvenimą po... šešiasdešimties.

Dažnai moteriai perėjimas į naują dešimtmetį kelia stresą ir susijęs su įvairiais apmąstymais. Jūs esate peržengusi 60 metų ribą. Ar galite palyginti perėjimus į kiekvieną dešimtmetį?

– Gerai prisimenu patį juodžiausią perėjimą – trisdešimtmetį. Tai buvo 1990-ųjų birželio 14-oji. Pirmą kartą Lietuvoje buvo minima Gedulo ir vilties diena. Tą dieną net kavinėse nebuvo prekiaujama alkoholiu. Per radiją nuolat skambėjo gedulingos melodijos, gatvėse plevėsavo juodais kaspinais perrištos vėliavos, traukė gedulingos procesijos.

Mano viduje plėtėsi tokia pat nykuma. Atrodė, kad viskas, NĖRA, ko daugiau iš gyvenimo nei laukti, nei tikėtis, kad viskas, kas galėjo būti geriausia, mano gyvenime jau nutiko, o toliau laukia tik gūdi nykuma, kurią pati sau įvardijau „liurlyrika“.

Kiti, vėliau buvę perėjimai, buvo gerokai džiaugsmingesni. Ypač keturiasdešimtmetis, kurį atšvenčiau „skriedama“ su baikeriais. Turiu nuotrauką – ką tik nulipusios nuo motociklo, išsitaršiusiais plaukais, tačiau žiauriai laimingos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis