V.Mičiulienė. Ką daryti, kad nesijausčiau bomba, kurią Janavičius iškasė savo darže?

Taip jau likimas lemia, kad atsiduri vienoje scenoje ar vietoje su žmonėmis, kuriuos iš toli garbini ir vertini. Nes jie yra didžiosios scenos atstovai. Jie žinomi, jie yra aktoriai, dainininkai ar šokėjai. Ir juos visi žino ir net jie patys tai žino. Kad juos visi žino.
Violeta Mičiulienė
Violeta Mičiulienė / „Turiu fotoaparatą“ nuotr.

Bet atsitinka taip, kad tenka didžiosios scenos atstovams dalintis scena su mumis. Mažosios scenos atstovais. Nors jei pagalvoji, tai scenų matmenys labai jau panašūs.

Tiek didžių, tiek mažų.

Tačiau ta nematoma, bet jaučiama riba – profesionalai ir mėgėjai, visada egzistavo ir, manau, kad ilgai egzistuos.

Profesionalai, tai tie žmonės, kurie valgo duoną iš savo profesijos. Aš ir iš to valgau, nors manęs niekas nevadina profesionale aktore, beje, ir aš pati. Nes neturiu aktorės diplomo kaip įrodymo, jog išmokau artistės amato.

O mėgėjai? Tai tie, kurie mėgsta daryti tai, kas nėra jų tiesioginis darbas. Bet tai jiems teikia malonumą. Jie savo kūrybą dovanoja visiems beveik be atlygio, aukodami tai, kas brangiausia – savo laiką.

Teko dirbti su tais, su kuriais man tikrai buvo garbė būti vienoje scenos aikštelėje. Bet beveik visur jaučiau daug ką pasakantį žvilgsnį. Kairė jų akis sakė: „silkė“, dešinė – „lašiniai“, o abi kartu – „kaimas“. Jie taip mane matė.

Taip, aš gyvenu kaime. Taip, aš sakau, ką galvoju, nepasilikdama atsarginių minčių.

Aš žinau mažiau tarptautinių žodžių, nei koks išsilavinęs eruditas. Bet ar aš dėl to esu žemesnės kastos?

Aš iš tikrųjų nebijau klysti, apsikvailinti ir net tai pripažinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis